3 tips για να μη χάνεις ποτέ προπόνηση όσες υποχρεώσεις και αν έχεις!

3 tips για να μη χάνεις ποτέ προπόνηση όσες υποχρεώσεις και αν έχεις!

Οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν στο εξής: το δυσκολότερο κομμάτι του να γυμνάζεσαι είναι το να φτάσεις στο γυμναστήριο. Για μερικούς κάτι να τους τραβάει μακριά από τις προπονήσεις τους είτε είναι δουλειά φίλοι ή οικογένεια, όπως τουλάχιστον ισχυρίζονται. Άλλοι απλά δεν μπορούν να βρουν το κίνητρο για να προπονηθούν ακόμη αν και γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι αυτό για την υγεία τους και τη σωματική τους διάπλαση.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Aν θέλεις να κάνεις το τέλειο «V» κορμί πρέπει να ξεχάσεις τον …καθρέφτη

 

Το πρόβλημα είναι πιο πολύπλοκο και αρχίζει από την κοινή «τεμπελιά». Αν επιμείνεις με συνέπεια θα πρέπει να προσθέσεις κόλπα που θα στοχεύσουν στην ψυχολογία σου για να σπάσεις το αδιέξοδο και να αρχίσεις να γυμνάζεσαι με συνέπεια.

Με τον καιρό  θα δημιουργήσεις τους μηχανισμούς που χρειάζονται για να χτίσεις δυναμική και θα προσκολληθείς στις συνήθειες σου.

Αν θέλεις πραγματικά να έχεις υγεία και ένα ωραίο σώμα πρόσθεσε αυτές τις εφτά συμβουλές στη ζωή σου και δεν θα χάσεις προπόνηση ξανά:

 

 

  1. Προγραμμάτισε το και προσκολλήσου σε αυτό

Είναι απατηλά απλό αλλά το να βάλεις τις προπονήσεις στο ημερολόγιο σου είναι ισχυρό κόλπο. Πρώτον μπορείς να δεις τις συνεδρίες σου κάθε φορά που κοιτάζεις το τηλέφωνο σου ή την ατζέντα. Δεύτερον είσαι αφοσιωμένος στην άσκηση σου. Τρίτον τώρα πρέπει να προγραμματίσεις τα ραντεβού σου γύρω από τις προπονήσεις σου και όχι αντίστροφα με αυτό τον τρόπο «δεν ξεμένεις ποτέ από χρόνο» στο τέλος της ημέρας. Αντί να αφήσεις τη δουλειά την οικογένεια ή τις κοινωνικές υποχρεώσεις να διακόψουν τους στόχους σου για καλή φυσική κατάσταση προγραμμάτισε τις προπονήσεις σου πρώτα και έπειτα γέμισε τα κενά στον χρόνο σου.

 

  1. Εστίασε στη συμπεριφορά όχι στα αποτελέσματα

Πολύ συχνά οι άνθρωποι εστιάζουν στα αποτελέσματα που επιθυμούν να πετύχουν αντί στη συμπεριφορά που χρειάζεται για να τα επιτύχουν. Για παράδειγμα θα συγκεντρωθούν στο να πάρουν 5 κιλά μυϊκής μάζας αντί στο να καταναλώνουν 500 θερμίδες επιπλέον κάθε μέρα. Η διαφορά ωστόσο είναι τεράστια έχεις πλήρη έλεγχο πάνω στη συμπεριφορά σου αλλά μόνο έμμεση επιρροή στο στόχο σου. Ακόμη χειρότερα το να εστιάζεις στο τελικό αποτέλεσμα θα σε κατακλύσει και θα σκοτώσει το κίνητρο σου να πας στο γυμναστήριο. Αν χάνεις προπονήσεις απλά εστίασε στο να φτάνεις τον στοχευμένο αριθμό προπονήσεων και τα υπόλοιπα θα έρθουν.

 

 

  1. Δεσμεύσου σε λιγότερα

Πολλοί τύποι χάνουν προπονήσεις επειδή βάζουν πολύ πιεστικούς στόχους. Για παράδειγμα ανακοινώνουν ότι θέλουν να γυμνάζονται δύο ώρες τη μέρα …τέσσερις φορές τη βδομάδα χωρίς να συνειδητοποιούν ότι προετοιμάζουν τον εαυτό τους για την αποτυχία επειδή ο στόχος είναι αρκετά απαιτητικός. Αντιθέτως δεσμεύσου σε λιγότερα ανά εβδομάδα. Ξεκίνα με μία ή δύο συνεδρίες όχι περισσότερες και ποτέ μην τις παραλείψεις. “Αλλά πως μια προπόνηση τη βδομάδα θα έχει αποτέλεσμα, μπορεί να αναρωτηθείς. Είναι προτιμότερο από το να μην κάνεις καμία προπόνηση μέσα στη βδομάδα πράγμα το οποίο κάνουν οι περισσότεροι.