6 ασκήσεις για να αποκτήσεις V-Cut στους κοιλιακούς σου

6 ασκήσεις για να αποκτήσεις V-Cut στους κοιλιακούς σου

Το λεγόμενο V-Cut στους κοιλιακούς είναι οι δύο πολυπόθητες γραμμούλες που κατεβαίνουν δεξιά και αριστερά στους κάτω κοιλιακούς σου και χάνονται μέσα στο παντελόνι ή το μαγιό, αν δεν είσαι γυμνός!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Κάνε 10 λεπτά extra προπόνηση μετά τα βάρη και κάψε λίπος (Video)

 

Μάλιστα θεωρούνται πολύ σέξι από τον γυναικείο πληθυσμό και γι αυτό η απόκτηση του V-Cut είναι ο πόθος πολλών.

 

 

Το V-Gut ανήκει στην ομάδα των πλάγιων κοιλιακών εκεί που είναι το «μυστικό» αφού οι περισσότεροι τους ξεχνάνε λες και δεν έχουν σημασία. Μπορεί να λειτουργούν υποστηρικτικά αλλά χρειάζονται όση εκγύμναση λαμβάνουν και οι άλλοι. Σκέψου ακόμα ότι περισσότερους πλάγιους, τότε η γράμμωση είναι πιο κοντά καθώς σφίγγεις πλευρικά, καίγοντας κι άλλο λίπος.

 

 

Αν λοιπόν κάψεις και άλλο λίπος θα πετύχεις την εμφάνιση των V-Cut κοιλιακών που όμως χρειάζονται και …λίγο εκγύμναση για να εμφανιστούν!

 

 

Για να καταφέρεις να αποκτήσεις αυτές τις δύο …γραμμούλες απαιτείται απόλυτη προσήλωση στη γυμναστική, ακόμα μεγαλύτερη στη διατροφή αλλά και εξειδικευμένες  ασκήσεις. Δες ποιες είναι αυτές και παρακολούθησε προσεκτικά το video για να τις εκτελέσεις σωστά:

1) Spider Man Pushup to Side Plank

2) Side Jackknife

3) Side Plank Dip

4) Oblique Crunch

5) Floor Wipers

6) Rotating Mountain Climbers