fbpx

H Yamaha κατοχυρώνει το πιο …διαστημικό συνθετικό πλαίσιο

H Yamaha κατοχυρώνει το πιο …διαστημικό συνθετικό πλαίσιο

Τα σχέδια του νέου πλαισίου που έστειλε για κατοχύρωση η Yamaha φαίνεται ότι είναι τα πιο προχωρημένα και με …διαστημική τεχνολογία!

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά περιγράφεται ένα συνθετικό πλαίσιο ενισχυμένης ρητίνης, με ποσόστωση ανθρακονημάτων στην σύσταση του. Ένα πλαίσιο που θα έχει ικανότητες “αυτοδιάγνωσης” και ο αναβάτης θα ενημερώνεται αν μετά από πτώση ή ατύχημα, έχουν δημιουργηθεί σπασίματα, ρωγμές ή επικίνδυνες παραμορφώσεις στην δομή του πλαισίου. Και δεν μιλάμε για αυτά που φαίνονται εξωτερικά αλλά και για τα εσωτερικά “τραύματα”!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 5 λύσεις για να μη θολώνει η ζελατίνα του κράνους σου!

 

Το πλαίσιο αυτό, θα αλλάζει επίσης το χρώμα του και θα εκπέμπει φως στην περιοχή όπου έχει υποστεί ζημία, κάνοντας έτσι ακόμα πιο εύκολο τον εντοπισμό της!

 

 

Το ερώτημά φυσικά είναι, το πως λειτουργεί το όλο σύστημα και η Yamaha δεν το εξηγεί ακριβώς, αρκούμενη σε μια χονδρική, επιφανειακή περιγραφή.  Εσωτερικά του πλαισίου, θα διέρχεται ένα καλώδιο – αγωγός το οποίο με κάποιο τρόπο θα εντοπίζει το πρόβλημα.

Προφανώς, η όλη λειτουργία έχει να κάνει με διερχόμενο ρεύμα από αυτόν τον αγωγό, η δομή του οποίου μπορεί κάλλιστα να μην είναι σαν τα καλώδια που έχουμε στο μυαλό μας, αλλά να πρόκειται για μια δικτύωση οπτικής ίνας, στο εσωτερικό των δοκών του πλαισίου.

 

 

Αν λοιπόν κάποιο σημείο αυτής της ανεπτυγμένης σαν τριδιάστατο δίχτυ οπτικής ίνας υποστεί ζημία μετά από πίεση, θα σημειώνεται διαρροή ηλεκτρισμού και διακοπή του κυκλώματος. Έτσι το σύστημα θα μπορεί να εντοπίζει σε ποιο σημείο βρίσκεται η ζημιά, ενώ τα αγώγιμα υλικά του πλαισίου θα διαχέουν το διαρρέουσα τάση σημειακά.

Αν το πλαίσιο είναι περασμένο εξωτερικά με βαφή η όποια διεγείρεται από το ρεύμα και φθορίζει υπό τάση, τότε κάπως έτσι επιτυγχάνεται και η “λάμψη” που περιγράφει η Yamaha στην πατέντα της.

 

 

 

Αυτή είναι η πιο “λογική” εξήγηση, από την στιγμή που η Yamaha δεν δίνει περισσότερες πληροφορίες. Δεν σημαίνει απαραίτητα όμως, ότι τα πράγματα θα είναι ακριβώς έτσι.

Θα δούμε στην παραγωγή κάτι τέτοιο; Αν και για την περιγραφή της πατέντας, έχει χρησιμοποιηθεί ως φορέας ένα FJR 1300, θεωρούμε ότι πρόκειται για κάτι μακροπρόθεσμο και μάλλον δεν θα το δούμε σύντομα σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.

 

Πηγή: MoreBikes