#15052019

#15052019

  • Είσαι ψηλότερος το πρωί από ότι είσαι το βράδυ.
  • H ώρα του φαγητού επηρεάζει τις καύσεις του λίπους κατά την άσκηση και αλλάζει τη μοριακή δραστηριότητα στα λιπώδη κύτταρα με τρόπους οι οποίοι μπορεί να έχουν μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στη σωματική υγεία.
  • Έρευνα Αμερικανών επιστημόνων από τη σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Τζον Χόπκινς ερεύνησε επί 30 μέρες περισσότερα από 9000 άτομα που συμπλήρωσαν ένα ειδικό ερωτηματολόγιο και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το σπιτικό φαγητό είναι καλύτερο από το έτοιμο για πολλούς λόγους. Αρχικά επειδή παρασκευάζεται με φρέσκα αγνά υλικά που φτιάχνουμε και επιλέγουμε εμείς οι ίδιοι. Είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά αλλά φτωχό σε λιπαρά ενώ δεν έχει συντηρητικά και ενισχυτικά γεύσης κάτι που το κάνει να είναι ποιοτικό και υγιεινό.
  • Μην πιέζεις τον εαυτό σου. Κατανάλωσε αυτά που θέλεις αλλά με μέτρο και υπολόγισε ότι μια φορά την εβδομάδα πρέπει να χαλαρώνεις και να τρως και να πίνεις ότι σου έλειψε!
  • Τα γλυκά είναι μια αμαρτωλή ιστορία που πολλοί συνάνθρωποι μας δεν μπορούν να αντέξουν την έλλειψη τους! Αν θέλεις στέγνωμα πολύ απλά… ξέχνα τα γλυκά! Για να καταπολεμήσεις την …όρεξη για γλυκό μπορείς να φας ένα κομμάτι μαύρη σοκολάτα το πρωί. Θα σου δώσει ενέργεια και δεν θα μείνει ως περιττό λίπος.
  • Τόσο στους άντρες όσο και τις γυναίκες το πέρασμα του χρόνου ισοδυναμεί με τη μείωση των ορμονών κάτι που δημιουργεί χάος στον οργανισμό. Όπως αναφέρει η Huffingtonpost σε όλη τη ζωή των αντρών το λίπος συγκεντρώνεται στην περιοχή της κοιλιάς”,” ενώ για τις γυναίκες στους γοφούς και τα πόδια. Με την πάροδο του χρόνου και καθώς οι ορμόνες αρχίζουν να μειώνονται οι γυναίκες αρχίζουν να συγκεντρώνουν λίπος γύρω από την κοιλιά. Όσο για τους άντρες”,” η μείωση της τεστοστερόνης διευκολύνει το λίπος να επεκταθεί σε όλη την κοιλιά κάτι που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση διαβήτη ή τις καρδιοπάθειες.
  • Αν είστε ερασιτέχνες ή επαγγελματίες αθλητές σίγουρα έχετε ακούσει την παραίνεση «άκου το σώμα σου» προκειμένου να προστατευθείτε από τους τραυματισμούς.