#02052019

#02052019

  • Επιστροφή στη δουλειά μετά τις συνεχόμενες αργίες και τα φαγοπότια… Δύσκολη υπόθεση, αλλά δύο μέρες είναι θα περάσουν και έρχεται σαββατοκύριακο… Υπομονή!
  • Για να είσαι στιλάκι με το ντύσιμο σου εστίασε σε ένα έντονο στοιχείο πάνω σου και στην συνέχεια παίξε με ουδέτερα κομμάτια.
  • Τα αθλητικά μας τα φοράμε παντού, στη προπόνηση αλλά και στη βόλτα και στη δουλειά μας. Γενικά τα αθλητικά παπούτσια χρησιμοποιούνται στην καθημερινότητα μας για όλες τις χρήσεις, ακόμα και για τις πιο επίσημες. Πως θα επιλέξεις όμως σωστά τον τύπο των αθλητικών παπουτσιών που θα φορέσεις; Αρχικά θα πρέπει να το επιλέξεις για τον σκοπό που είναι φτιαγμένο το παπούτσι, άσχετα αν θα το φορέσεις πρώτα στη βόλτα ή στη δουλειά και μετά στη προπόνηση ή το αντίστροφο.
  • Η υπερκατανάλωση πολλών αντιοξειδωτικών μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στα οφέλη που προσδοκούμε να έχουμε από την άσκηση. Το επιστημονικό έντυπο JournalofPhysiology υποστηρίζει ότι αυτό αποδεικνύεται από μελέτη επιστημόνων. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι οι υπερκατανάλωση των αντιοξειδωτικών τροφών όπως η ρεσβερατρόλη μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση του αίματος και της χολιστερίνης.
  • Όταν γυμνάζεστε, ξεκινάτε μια σειρά από βιολογικές αντιδράσεις και μία από τις μεγαλύτερες είναι η απελευθέρωση των ενδορφινών, των χημικών ουσιών του σώματος. Χάρη σε αυτές μειώνεται η αντίληψή σας για τον πόνο και αυξάνεται η αίσθηση της ευφορίας.
  • Κόλλησες στα ίδια στη προπόνηση; Ίσως ήρθε η ώρα να ταράξεις λίγο τα νερά και να βάλεις τέλος στη μυική στασιμότητα δοκιμάζοντας τα giant sets. Είναι ένα πολύ απλό αλλά ταυτόχρονα κτηνώδες είδος προπόνησης που απαιτεί από τον αθλητή να ολοκληρώσει 5 έως 10 σετ για ένα μέρος του σώματος με λίγο ή καθόλου ξεκούραση μεταξύ των σετ, εναλλάσοντας μεταξύ διαφόρων ασκήσεων.