fbpx

#08112019

#08112019

  • Ο κακός ύπνος ή η έλλειψη ύπνου τα βράδια συνδέονται με το πρόσθετο βάρος, την αδυναμία και τον διαβήτη, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου Uppsala στη Σουηδία.
  • Η χρονική στιγμή της ημέρας που θα επιλέξετε να ασκηθείτε μπορεί να επηρεάσει το βιολογικό σας ρολόι σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο The Journal of Physiology. Σύμφωνα με τα ευρήματα των επιστημόνων, με τη βοήθεια της άσκησης θα μπορούσαν να μειωθούν οι επιπτώσεις στον οργανισμό του jet lag, της δουλειάς με βάρδιες καθώς και άλλων παραγόντων που αποδιοργανώνουν  τους βιορυθμούς του οργανισμού, βοηθώντας τους ανθρώπους να προσαρμόσουν τα προγράμματά τους.
  • Όταν κοιμόμαστε καλά, αισθανόμαστε φρέσκοι, ξεκούραστοι, συγκεντρωμένοι σε ότι κάνουμε κι έχουμε όρεξη για κοινωνικές συναναστροφές. Ως εκ τούτου, ο ύπνος καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την κοινωνικότητά μας, όπως υποστηρίζουν επιστήμονες από την Καλιφόρνια
  • Ένα γονίδιο φαίνεται να έχει άμεση επίδραση στην ποσότητα του ύπνου που χρειάζεται κάποιος, σύμφωνα με νέα ερευνητικά δεδομένα που επικαλείται η Science Daily. Η μελέτη αυτή που δημοσιεύτηκε από την επιστημονική επιθεώρηση «Νeuron»
  • Με το πέρασμα των χρόνων η μνήμη εξασθενεί. Εντούτοις μπορούμε να τονώσουμε την μνήμη εργασίας με δυο απλούς και αποτελεσματικούς τρόπους Ο καλός ύπνος και η καλή διάθεση διασφαλίζουν και την καλή εγκεφαλική λειτουργία, ιδιαίτερα δε την καλή λειτουργία της μνήμης.