#07052019

#07052019

  • Θες να αποκτήσεις σουπερ δυνατά χέρια; Αν πλέον δεν σου φτάνουν οι κλασσικές ασκήσεις του γυμναστηρίου ίσως είναι καιρός να δοκιμάσεις τη Super-Pump Arm προπόνηση και με αυτό τον τρόπο να δώσεις έξτρα ώθηση για να πετύχεις γρηγορότερα τον σκοπό σου.
  • Για 30 μέρες μέχρι το καλοκαίρι μπορούμε να συνδυάσουμε αεροβική με αυξημένη ένταση και μια παρόμοια κατάσταση στα βάρη. Προσοχή στη διατροφή και ο στόχος θα επιτευχθεί με μερικά απλά βήματα:
  • Αν θες επίπεδη κοιλιά ξεχνάς τα τηγανητά, τα λιπαρά και τις πολλές θερμίδες για να κάψεις λίπος. Η άπαχη πρωτεΐνη που παίρνεις από τροφές όπως τα ψάρια, το τόφου και η γαλοπούλα, σε γεμίζει ενέργεια και «καίει» περισσότερες θερμίδες κατά τη διαδικασία της πέψης. Ο σολομός και ο τόνος είναι ψάρια πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που μειώνουν τη φλεγμονή στο σώμα και συμβάλλουν στη ρύθμιση των ορμονών.
  • Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το μαρούλι, το σπανάκι και το λάχανο είναι γεμάτα βιταμίνες και μέταλλα, ενώ έχουν ελάχιστες θερμίδες. Ταυτόχρονα περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και προλαμβάνουν το φούσκωμα. Προτίμησε μια σαλάτα για μεσημεριανό ή συνόδεψε το κυρίως γεύμα σου με μια σαλάτα για να φας λιγότερο.
  • Αναφορικά με τη σχέση που συνδέει την άσκηση με την όρεξη, θα λέγαμε πως είναι πολύπλοκη, καθώς διαμεσολαβείται από πολλούς μηχανισμούς, οι οποίοι δεν έχουν ξεκαθαριστεί πλήρως. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα ερευνητικά δεδομένα, φαίνεται πως η συστηματική ενασχόληση με κάποια μορφή άσκησης μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της όρεξης, η οποία έχει ως στόχο την αναπλήρωση της ενέργειας που δαπανήθηκε. Ωστόσο, αν και ο βαθμός αύξησης της όρεξης παρουσιάζει σημαντική διαφοροποίηση μεταξύ των ατόμων, τελικά δε φαίνεται να οδηγεί σε ενεργειακή πρόσληψη η οποία να ξεπερνά τις θερμίδες που «κάηκαν» κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επιπλέον, έχει φανεί πως η άσκηση μπορεί να οδηγήσει και σε υψηλότερο αίσθημα κορεσμού, βοηθώντας το άτομο να χορτάσει με μικρότερη ποσότητα φαγητού.