fbpx

#18022020

#18022020

  • Αν δεν χύσεις ιδρώτα κορμί δεν χτίζεις και αυτό είναι αποδεδειγμένο.
  • Επομένως καλό θα είναι να ανεβάσεις ένταση στην αεροβική και να πιεστείς στα βάρη.
  • Στην αεροβική δοκίμασε τη διαλλειματικήHITTπροπόνηση και στα βάρη μείωσε τα διαλλείματα.
  • Παγωνιά, κρύο, βροχές, χιόνια, χειμώνας! Μπορείς να κινδυνεύσεις από αφυδάτωση μέσα στο καταχείμωνο; Οι ειδικοί λένε ότι η πιθανότητα αυτή είναι υπαρκτή και μάλιστα η αφυδάτωση σε απειλεί πιο ύπουλα από το καλοκαίρι.
  • Στις χαμηλές θερμοκρασίες, καθώς το σώμα κρυώνει, αυξάνεται επίσης η διούρηση.Οι απώλειες νερού από το αναπνευστικό σύστημα επηρεάζονται τόσο από τις συνθήκες του περιβάλλοντος, όπως η θερμοκρασία του αέρα και η υγρασία, όσο και από το επίπεδο της φυσικής δραστηριότητας. Για παράδειγμα, οι χειμερινές δραστηριότητες, όπως οι παγοδρομίες, το σκι, το snowboard, φαίνεται να αυξάνουν τις απώλειες νερού.
  • Mπορεί να σου φαίνεται αστείο αλλά δεν είναι: Αν προπονείσαι με μεγάλη ένταση η κάνεις κάποιο άθλημα έντασης τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα τότε θα αισθάνεσαι ευτυχισμένος!Ερευνητές υποστηρίζουν ότι η προπόνηση με μεγάλη ένταση λειτουργεί ως αντίδοτο στην κατάθλιψη, υπό την προϋπόθεση ότι πραγματοποιούνται από μια έως τρεις φορές την εβδομάδα. «Τα αθλήματα έντασης αυξάνουν τα επίπεδα σεροτονίνης στο αίμα», δήλωσε ο ΝτίτερΜπρειτέκερ, που εργάζεται για την κυβερνητική επιτροπή του Βισμπάντεν, αρμόδια για την προώθηση της άσκησης και της σωστής στάσης του σώματος.