#17052019

#17052019

  • Οι ειδικοί αναφέρουν ότι τρεις μέρες προπόνηση την εβδομάδα είναι αρκετές ενώ οι πέντε δίνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν λοιπόν δεν προλαβαίνεις να συμπληρώσεις τις πέντε μέρες προπόνησης την εβδομάδα χρησιμοποίησε το σαββατοκύριακο!
  • Ο κολλητός είναι φίλος που δεν κάνει πολύ φασαρία. Δεν θα τον δεις να επιδεικνύει τη φιλία σας, ούτε θα τραβήξετε πολύ την προσοχή. Φτάνει που το ξέρετε οι ίδιοι πως είστε εκεί ο ένας για τον άλλον. Όμως γνωρίζεις καλά ότι μαζί του περνάς καλά… πολύ καλά!
  • Την επόμενη φορά που θα πάτε για τρέξιμο, κολύμπι, ή ακόμα και για μια απλή βόλτα με τα πόδια, δοκιμάστε να ανεβάσετε ένταση και ρυθμό για 30 δευτερόλεπτα κάθε φορά, προτού επιστρέψετε στην κανονική ταχύτητα και ρυθμό αργότερα. Αυτή η τεχνική θα σας βοηθήσει να καταναλώνετε περισσότερο οξυγόνο και να αναγκάζετε τα μιτοχόνδρια στον οργανισμό σας να εργαστούν ακόμα σκληρότερα για να κάψει την ενέργεια που χρειάζεστε. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να ασκείστε για λιγότερο χρόνο.
  • Ο στιγμιαίος καφές έχει λιγότερο καφεστόλη (cafestol) από τον γαλλικό καφέ, ή από τον ελληνικό καφέ, σύμφωνα με τον δρ Rob Van Dam, επίκουρο καθηγητή στο Τμήμα Διατροφής στην Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ. Η καφεστόλη είναι μια ουσία που μπορεί να αυξήσει τη χοληστερόλη. Αν έχετε ήδη υψηλή χοληστερόλη ή οικογενειακό ιστορικό καρδιακής νόσου, ο στιγμιαίος καφές είναι μια καλύτερη επιλογή από τον γαλλικό ή ελληνικό καφέ.
  • Η επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ είναι αναγκαίο κακό ωστόσο είτε το θέλουμε είτε όχι οι «παγίδες» που καραδοκούν είναι πολλές τόσο για την τσέπη μας όσο και για τη διατροφή μας! Το γνωστό «πάρε λίστα» και τήρησε την έχει αποδειχθεί ότι δεν είναι αρκετό αφού οι περισσότεροι φεύγουμε με περισσότερα από όσα χρειαζόμαστε από το σούπερ μάρκετ και μέσα σε όλα παρασύρεσαι και βάζεις στο καρότσι σου πειρασμούς που δεν πρέπει! Και από τη στιγμή που αγοράζουμε τους θερμιδικούς θησαυρούς και τους βάζουμε σπίτι τα πάντα παραλύουν. Υπάρχεις μόνο εσύ κι «αυτά» μέσα στο σπίτι επομένως η πρόληψη σώζει τη διατροφή σου πριν φτάσεις στο σούπερ μάρκετ.
  • Ενας από τους παράγοντες που ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την έλλειψη συγκέντρωσης αλλά και για την «αδύναμη» μνήμη είναι το κινητό τηλέφωνο. Μην ασχολείσαι μαζί του όταν δουλεύεις, όσο μπορείς και γενικά προσπάθησε να περιορίσεις τον χρόνο της ενασχόλησής με τα social media και της άσκοπης περιήγησής σας στο ίντερνετ: διαφορετικά, το μυαλό θα είναι μονίμως κουρασμένο. Ξέρουμε ότι αν είστε εθισμένοι στη χρήση του θα είναι δύσκολο.