#22052019

#22052019

  • Ξεκίνα την ημέρα σου βγαίνοντας στο μπαλκόνι σου στον καθαρό αέρα ή ανοίγοντας το παράθυρο σου και εφάρμοσε βαθιές αναπνοές.
  • Μόλις ολοκληρώσεις τις αναπνοές σου, πιες νερό! Πιες 2 ποτήρια μεγάλα νερό χωρίς να έχει προηγηθεί φαγητό ή κάποιο άλλο ρόφημα. Το νερό με άδειο στομάχι αυξάνει το μεταβολισμό και ενυδατώνει τον οργανισμό σου.
  • Προετοίμασε τα γεύματά σου: Πολλοί άνθρωποι δεν τρώνε υγιεινά για τον απλό λόγο ότι δεν προετοιμάζουν το φαγητό που θα πάρουν μαζί τους. Αφιέρωσε 15 λεπτά για να πακετάρεις τα γεύματά σου και να τα προγραμματίσεις. Θα δεις πως δεν είναι δύσκολο και θα σε κάνει να φας πιο υγιεινά.
  • Ο πονοκέφαλος από το σεξ προκαλείται από τον οργασμό. Καθώς κάνετε σεξ, μπορεί να νιώσετε έναν «θαμπό» πόνο στο κεφάλι και τον λαιμό σας, που αυξάνεται όσο πλησιάζετε στην κορύφωση. Ή, πιο συχνά, μπορεί να εμφανιστεί απότομα, ως οξύς πονοκέφαλος λίγο πριν, ή κατά τη διάρκεια του οργασμού.
  • Το «πάντρεμα» τόνου φρέσκου ή σε κονσέρβα με το τζίντζερ ωφελεί σημαντικά στο κάψιμο λίπους. Το τζίντζερ επιταχύνει την γαστρική εκκένωση η οποία με τη σειρά της βοηθά στη μείωση του «φουσκώματος» Παράλληλα μπλοκάρει συγκεκριμένα γονίδια και ένζυμα στο σώμα τα οποία προκαλούν φλεγμονές και φέρνουν επίσης «φούσκωμα» στην περιοχή. Ο τόνος τώρα χάρη σε ένα ωμέγα-3 λιπαρό οξύ που περιλαμβάνει το Εικοσιδιεξαενοϊκό οξύ μπλοκάρει την έκκριση συγκεκριμένων χημικών που συνδέονται με το στρες και προκαλούν συσσώρευση λιπώδους ιστού στο στομάχι. Επίσης σταματά το μεγάλωμα των λιποκύτταρων στην περιοχή της κοιλιάς.
  • Η κατανάλωση καστανού αντί λευκού ρυζιού μπορεί επίσης να μειώσει σημαντικά το σωματικό βάρος, το Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) και την περίμετρο της μέσης και των γοφών. Σε μια μελέτη επί 29.683 ενηλίκων και 15.280 παιδιών οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσο περισσότερα δημητριακά ολικής άλεσης τρώει κανείς, τόσο χαμηλότερο είναι το σωματικό του βάρος.
  • Το τρέξιμο έξω είναι για να κουραζόμαστε, να καίμε λίπος και να αυξάνουμε την αντοχή μας. Όμως αν κουραζόμαστε περισσότερο από ότι πρέπει και πονάνε τα πόδια μας, τότε κάτι δεν πάει καλά. Αυτό που δεν πάει καλά λοιπόν είναι η επιλογή των παπουτσιών. Πολύς κόσμος μη γνωρίζοντας τι παπούτσια να αγοράσει, «βολεύεται» με ότι έχει ή ότι του πουλήσουν στα καταστήματα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να απολαύσει την άσκηση του ή ακόμα και να αποκτήσει πρόβλημα στα γόνατα και στη μέση, ακριβώς επειδή το παπούτσι που έχει επιλέξει είναι λάθος.