fbpx

#30062020

#30062020

  • Κολυμβητήριο ή θάλασσα; Καλοκαίρι και η προπόνηση στο γυμναστήριο καλή είναι αλλά έχει ζέστη! Το κολύμπι είναι μια καλή επιλογή, όμως ποια είναι η πιο αποτελεσματική προπόνηση; Το κολύμπι στη θάλασσα ή στο κολυμβητήριο;
  • Το κολύμπι και ειδικά στη θάλασσα είναι μια πρώτης τάξεως μέθοδος για να χτίσεις όμορφα το σώμα σου αρκεί να το εντάξεις στην outodoor προπόνηση σου.
  • Είναι κάτι που διαφέρει από τις βουτιές του σαββατοκύριακου με την παρέα. Εδώ μιλάμε για προπόνηση. Το κολύμπι είναι στάνταρ άσκηση για την μείωση του λίπους στο σώμα σου. Είναι σταθερή αξία αφού μόλις 45 μέτρα με ήπιο αριθμό, σε βοηθούν να κάψεις περίπου 600 θερμίδες την ώρα ενώ για να κάψεις ένα 1 ολόκληρο κιλό, τρεις φορές την εβδομάδα αρκούν και μάλιστα χωρίς να αλλάξεις σημαντικά το πρόγραμμα της διατροφής σου.
  • Το κολύμπι είναι ένα άθλημα που συνδέεται με το καλοκαίρι. Βέβαια μπορείς να το κάνεις όλο το χρόνο, είτε σε κολυμβητήρια, είτε στη θάλασσα, αλλά το καλοκαίρι είναι πράγματι η πιο ιδανική εποχή του χρόνου.
  • Και το κολυμβητήριο γίνει περισσότερο την αίσθηση της προπόνησης απ΄ ότι η θάλασσα!
  • Εκεί μπορείς να προπονηθείς πιο συντονισμένα και αποτελεσματικά.
  • Η δραστηριότητα της κολύμβησης αντιτίθεται στη δύναμη της βαρύτητας, μετατρέποντας τη σε μια ιδανική μορφή άσκησης που θέτει ελάχιστο στρες στα οστά και στις αρθρώσεις. Αν πρόκειται για θερμαινόμενη πισίνα, οι μύες χαλαρώνουν, αυξάνοντας την ευλυγισία και επιτρέποντάς σας να κάνετε και ασκήσεις διατάσεων. Αν μάλιστα κάνετε έντονες ασκήσεις για ενδυνάμωση της μυϊκής μάζας- όπως τρέξιμο, ποδηλασία ή βάρη- το κολύμπι βοηθά στην απομάκρυνση των τοξινών, εμποδίζοντας την δυσκαμψία και τον πόνο την επόμενη μέρα.