#03062019

#03062019

  • Ιδρώνεις πολύ στο διάδρομο ή σε οποιοδήποτε μηχάνημα αεροβικής άσκησης; Ιδρώνεις πολύ στις γενικότερες αεροβικές ασκήσεις; Ιδρώνεις ακόμα και στα βάρη; Δεν είναι κακό! Οι επιστήμονες λένε ότι είναι καλό εκτός βέβαια από κάποιες παθολογικές περιπτώσεις. Βέβαια η αγωνία για το πώς μυρίζουμε μας κυριεύει κι ως πρώτο μέτρο… γεμίζουμε αποσμητικά το σώμα μας πριν το γυμναστήριο.
  • Σύμφωνα με την έρευνα της εφημερίδας δεν υπάρχουν αποσμητικά για άνδρες και γυναίκες και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «Το αποσμητικό δεν «ενδιαφέρεται» αν είστε άνδρας ή γυναίκα»! Η πραγματικότητα είναι απλή. Όλα είναι θέμα μάρκετινγκ που ακολουθούν οι εταιρείες. Σε αντρικά και γυναικεία αποσμητικά που εξετάστηκαν”,” εντοπίστηκε η ίδια δραστική ουσία και στην ίδια ποσότητα.
  • Αν ο οργανισμός σου δεν παίρνει αρκετό νερό τότε δεν μπορεί να καθαρίσει. Αν αποκαταστήσουμε αυτή την ισορροπία τότε θα λειτουργήσει καλύτερα. Άλλωστε το νερό βοηθάει και στην διάλυση του λίπους.
  • Τα σημάδια πλημμελούς άσκησης δεν μπορούν να αναπτυχθούν πριν από κάποιες εβδομάδες ή ακόμα και μήνες λανθασμένης εκτέλεσης. Ωστόσο, ορισμένα βασικά σημάδια περιλαμβάνουν παρατεταμένο μυϊκό πόνο ή σφίξιμο των αρθρώσεων, καθώς και πόνο κατά τη διάρκεια της άσκησης ή μετά την προπόνηση.
  • Είναι η ορμόνη που κυριαρχεί περισσότερο στο ανδρικό σώμα και παράγεται από τους όρχεις. Επηρεάζει δε το ανδρικό σώμα και τις λειτουργίες του σε πολύ μεγάλο βαθμό. Μέχρι την έναρξη της εφηβείας η παραγωγή της είναι πολύ χαμηλή. Από την εφηβεία και μετά όμως επικρατεί σε όλες τις ηλικίες μέχρι τα βαθιά γεράματα. Είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη και την αρρενοποίηση του άνδρα τη μυϊκή του δύναμη καθώς και για τη σεξουαλική του επιθυμία και ικανότητα. Η παραγωγή της συμβάλλει στη διαμόρφωση του ανδρικού σωματότυπου και δευτερευόντων χαρακτηριστικών του ανδρικού φύλου ενώ συμβάλει ακόμα στην ύπαρξη της λίμπιντο και στην επίτευξη στύσης. Τα φυσιολογικά επίπεδα τεστοστερόνης είναι 270-1.100 ng/dl.
  • Όταν ο οργανισμός βιώνει συνθήκες ψυχολογικής ή σωματικής πίεσης ή κινδύνου (π.χ. τραυματισμό πυρετό, πόνο, άγχος) τότε αυξάνεται πιο πολύ η έκκρισή της για να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες για την άμυνα του οργανισμού. Για τον λόγο αυτόν ονομάζεται και «ορμόνη του στρες».  Οι μεταβολή στην παραγωγή της κορτιζόλης προκαλεί η έκθεση σε έντονα ή χρόνια στρεσογόνα ερεθίσματα. Πέραν αυτού όμως η έκκρισή της αυξάνεται αργά με την πάροδο της ηλικίας.