fbpx

#20082019

#20082019

  • Διακοπές και φυσικά χαλάρωμα από τη διατροφή και τη προπόνηση είναι κάτι το φυσιολογικό και απαραίτητο για την εκτόνωση του οργανισμού. Το πιθανότερο είναι να έχεις βάλει κάποια κιλά και η εικόνα των κοιλιακών σου να έχει χαλάσει.
  • Το πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα κατά τη διάρκεια της μέρας με δεδομένο ότι συμβάλλει στην αναπλήρωση των αποθηκών ενέργειας (γλυκόζη), οι οποίες είναι περιορισμένες όταν ξυπνάμε, ένα σωστό πρωινό πρέπει να συμπεριλαμβάνει υδατάνθρακες (ψωμί, φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως), πρωτεΐνες (αυγό, τυρί, γαλοπούλα με ελαιόλαδο) και λιπαρά (μαλακή μαργαρίνη).
  • Οι άνθρωποι που τρώνε γρήγορα το γεύμα τους τείνουν να είναι βαρύτεροι από εκείνους που τρώνε πιο αργά. Συγκεκριμένα, όσοι τρώνε γρήγορα είναι έως και 115% πιο πιθανό να είναι παχύσαρκοι σε σύγκριση με όσους τρώνε πιο αργά. Τείνουν, επίσης, να παίρνουν περισσότερα κιλά με την πάροδο του χρόνου, κάτι που οφείλεται -εν μέρει- στην κακή τους αυτή συνήθεια.
  • Καταγράψτε για τρεις μέρες τα γεύματά σας και o,τι καταναλώνετε στα ενδιάμεσα διαστήματα (μην ξεχνάτε να σημειώσετε και o,τι πίνετε –καφέ, αναψυκτικά, χυμούς και αλκοόλ). Θα σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε τις διατροφικές σας συνήθειες, τις ποσότητες, το πιθανό «τσιμπολόγημα», τις ώρες που πεινάτε περισσότερο και τις περιστάσεις που ξεφύγετε.
  • Ένας εύκολος τρόπος για να κάνετε το βασικό σας γεύμα ελαφρύ και ισορροπημένο είναι να χωρίσετε το πιάτο σας στα 3. Το 1/3 να αποτελείται από κρέας, κοτόπουλο ή ψάρι, το 1/3 από ζυμαρικά, ρύζι ή πατάτες και το 1/3 από λαχανικά ή σαλάτα.
  • Συχνά καταφεύγουμε στο φαγητό με καταστάσεις stress, ανίας ή στεναχώριας. Προετοιμαστείτε για εκείνες τις στιγμές και αναπτύξτε μηχανισμούς εκτόνωσης… Μία βόλτα, ένα τηλεφώνημα ή λίγη γυμναστική θα σας αποπροσανατολίσουν από το ψυγείο και θα δημιουργήσουν καλύτερες συνθήκες εκτόνωσης της συναισθηματικής σας φόρτισης.