fbpx

#05032019

#05032019

  • Για να τροφοδοτήσετε τον εγκέφαλό σας, το σώμα σας μετατρέπει τα αμινοξέα από τους μυς σας σε γλυκόζη. Ωστόσο, ο ταχύτερος τρόπος για να σταματήσετε αυτή τη διαδικασία είναι να κατεβάζετε μια πρωτεΐνη ταχείας πέψης όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Δεν υπάρχει ταχύτερη πρωτεΐνη πέψης από τον ορό γάλακτος, οπότε φροντίστε ευθύς αμέσως να πίνετε 20 γραμμάρια – μέσα σε λίγα λεπτά θα σταματήσει η διάσπαση των μυών και θα ξεκινήσει η οικοδόμησή τους.
  • Σκεφτείτε να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ένα μείγμα πολυβιταμινών / μεταλλικών στοιχείων. Οι έρευνες δείχνουν ότι η έντονη προπόνηση μπορεί να εξαντλήσει τα βασικά μικροθρεπτικά συστατικά, με αποτέλεσμα στη συνέχεια να επιβραδύνεται η ανάπτυξη των μυών και της δύναμης. Ένα καλό μείγμα θα καλύψει όλες τις βάσεις σας.
  • Την πέτυχες στο μπαρ… πήγατε σπίτι σου, περάσατε καλά… και τέλος! Γιατί να μην κοιμηθείς μόνος σου στο κρεβάτι σου και να ξυπνήσεις το πρωί χωρίς εκείνη δίπλα σου; Το Half Night Stand είναι η αντικατάσταση του One Night Stand.
  • Η δομή των κοιλιακών, αυτή είναι διαφορετική στον καθένα. Σε κάποιους ανθρώπους οι κοιλιακοί είναι συμμετρικοί, ενώ σε άλλους όχι. Σε άλλους είναι παράλληλοι προς το έδαφος, ενώ σε άλλους λοξοί.
  • Mπορούμε να μιλάμε για « 4 pack, 6 pack, 8 pack », ενώ στην ουσία υπάρχει ένας και μόνο ορθός κοιλιακός. Ορισμένοι έχουν πολλή άσχημη άσπρη γραμμή που είναι ευρεία, αρκετά βαθιά και καθόλου ελκυστική. Η δομή των κοιλιακών είναι γενετικά προκαθορισμένη και δεν μπορεί να αλλάξει. Από αυτήν εξαρτάται το «πακέτο» κοιλιακών, που μπορεί να αναδείξει ο καθένας μας.
  • Η υπόθεση γκριμάτσα είναι ένα παιδικό κατάλοιπο. Όλοι μας από τα παιδικά μας χρόνια μαθαίνουμε να εκφραζόμαστε με γκριμάτσες όπως: «Θα κάνω μια γκριμάτσα. Κοίταξε το πρόσωπό μου και μάντεψε τι νιώθω.»
  • Είτε το θέλουμε, είτε όχι ο …μικρούλης μας …μικραίνει ακόμα περισσότερο με τη πάροδο των χρόνων, όσο μεγάλος και να είναι! Όμως αυτή την εξέλιξη μπορείς να την αποτρέψεις και μάλιστα με μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας, όπως αναφέρουν δύο ουρολόγοι.