fbpx

MotoGP: Ακύρωση του πρώτου αγώνα και συζητήσεις για επιμήκυνση

MotoGP: Ακύρωση του πρώτου αγώνα και συζητήσεις για επιμήκυνση

Η επιδημία του κωρονοϊού όπως ήταν φυσικό επηρεάζει και το MotoGP που θα άρχιζε το ερχόμενο τριήμερο με τον αγώνα του Κατάρ.

Κάτι τέτοιο δεν θα γίνει καθώς έχει αναβληθεί ο αγώνας της μεγάλης κατηγορίας αφού η κρίση του κορονοϊού επέβαλλε στις αρχές του Κατάρ να θέσουν σε καραντίνα 14 ημερών, όσους έχουν ταξιδέψει με απευθείας πτήσεις από την Ιταλία και την Ιαπωνία τις τελευταίες δύο εβδομάδες και όσους ταξιδέψουν τις επόμενες μέρες.  Έτσι οι περιορισμοί στην κίνηση επιβατών από Ιταλία προς το Κατάρ ανάγκασε την FIM, την IRTA και την Dorna να αποφασίσουν ότι η μεγάλη κατηγορία δεν θα γίνει στο Grand Prix του Qatar.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η Yamaha φαίνεται ότι χτίζει την πιο δυνατή ομάδα του μέλλοντος

 

Οι Ιταλοί και προερχόμενοι από την Ιταλία οδηγοί και εργαζόμενοι στο MotoGP είναι πολλοί, πάρθηκε αυτή η απόφαση, ενώ οι ομάδες και οι οδηγοί των Moto2 και Moto3 που είναι ήδη στο Κατάρ για το τελευταίο επίσημο τεστ, θα παραμείνουν εκεί και θα αγωνιστούν.

Αρκετά όμως είναι τα σενάρια που κυκλοφορούν ύστερα από την ακύρωση του πρώτου αγώνα της χρονιάς για τη μεγάλη κατηγορία.  Κάποια είναι τελείως ακραία και κάποια άλλα έχουν βάσει αλήθειας. Ένα από αυτά τα σενάρια αφορά στην περίπτωση του σφραγίσματος των κινητήρων, όπως αναφέρει το mgp.gr.

 

 

Το σφράγισμα των κινητήρων γίνεται κάθε χρόνο πριν την έναρξη του πρώτου Αγώνα στο Qatar και αφορά μόνο τους 4 από τους 6 Κατασκευαστές του MotoGP. Ύστερα από τη σχετική απόφαση όμως της κυβέρνησης του Qatar, στη Losail δεν βρίσκονται οι τεχνικοί των εργοστασίων κι έτσι δεν έγινε και το σφράγισμα των μοτέρ. Αυτό, όπως είναι φυσικό, δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Κατασκευαστές να δουλέψουν κι άλλο πάνω σ’ αυτό το κομμάτι της μοτοσυκλέτας.

Κι ενώ άλλοι, όπως η Yamaha ή η Suzuki έχουν καλή βάση, αυτή η εξέλιξη δίνει περισσότερο χρόνο στην Honda να δουλέψει πάνω στα προβλήματα της μοτοσυκλέτας της.

Ο Takeo Yokoyama, ο Τεχνικός Διευθυντής του HRC, παρουσιάστηκε απογοητευμένος με την ακύρωση του Αγώνα, αλλά επιβεβαίωσε ότι η Honda συνεχίζει να δουλεύει πάνω στη μοτοσυκλέτα του 2020.

Όχι μόνο στο κομμάτι του κινητήρα, αλλά κυρίως στα αεροδυναμικά μιας και ήταν (και) αυτά που δημιούργησαν πολλά προβλήματα στον Marquez.

Ο οποίος Marc πήρε την τελευταία ώρα της τελευταίας ημέρας στο τεστ του Qatar τη μοτοσυκλέτα του Nakagami (με τα αεροδυναμικά του ’19) και βρήκε λύσεις.

Πάντως η αίσθηση μέσα από το στρατόπεδο της Honda είναι ότι ήταν έτοιμοι για τον 1ο Αγώνα και πίστευαν ότι θα μπορούσαν να κάνουν την έκπληξη και να πάρουν τη νίκη με τον Marc.

Δυστυχώς όμως, οι τελευταίες εξελίξεις δεν θα μας επιτρέψουν να δούμε φέτος έναν ακόμα συναρπαστικό Αγώνα στη Losail, όπως συνέβη τα δυο προηγούμενα χρόνια.

 

Μπορεί να επιμηκυνθεί η περίοδος

Αν κριθεί αναγκαίο, τότε – σύμφωνα με τον Lucio Cecchinello – η LCR είναι έτοιμη να δεχτεί ακόμα και επιμήκυνση της φετινής σεζόν!

Είναι ένα σενάριο που ακόμα δεν «παίζει», ωστόσο αν έχουμε κι άλλες αναβολές Αγώνων λόγω κοροναϊού, τότε θα μπει για τα καλά στο τραπέζι.

Μέχρι στιγμής, ο μόνος αγώνας που έχει ακυρωθεί είναι αυτός του Qatar και μόνο για τη μεγάλη κατηγορία. Οπότε φέτος, όπως και το 2018, θα έχουμε 19 Αγώνες.

Αυτό, φυσικά, θα ισχύει αν δεν έχουμε ακύρωση κάποιου άλλου GP. Για την ώρα, έχουμε αναβολή και του αγώνα στην Ταϊλάνδη, ο οποίος πιθανότατα θα γίνει στις 04 Οκτωβρίου.

Μέχρι στιγμής, αυτό που ξέρουν όλοι είναι ότι ο πρώτος Αγώνας της σεζόν για την κατηγορία MotoGP θα γίνει στις 5 Απριλίου στο Τέξας.

«Ελπίζουμε ότι δεν θα υπάρξουν άλλες ακυρώσεις η αναβολές στο Πρωτάθλημα, ωστόσο είμαστε απολύτως έτοιμοι να επιμηκυνθεί η σεζόν αν κριθεί αναγκαίο».

Το παραπάνω γράφει η σχετική ανακοίνωση της LCR Honda, που φέρει την υπογραφή του ιδιοκτήτη της, του Lucio Cecchinello.

Ο τελευταίος αγώνας για το 2020 έχει προγραμματιστεί για τις 15 Νοεμβρίου στην πίστα Ricardo Tormo της Valencia.