
MotoGP 2020: Το «πληγωμένο» πρωτάθλημα που έγινε αξιοπρεπώς – Ο Oliveira έζησε το όνειρο του
Κάποιες ευτυχώς ελάχιστες φωνές το είπαν παρωδία. Όμως το πρωτάθλημα MotoGP 2020 που ολοκληρώθηκε μόνο παρωδία δεν ήταν.
Μπορεί να ήταν μικρό, το ελάχιστα επιτρεπτό δηλαδή, με μόλις 15 αγώνες. Μπορεί να ήταν …περίεργο, με την απουσία των «μεγάλων» κατά τη διάρκεια του. Μπορεί σε ορισμένες στιγμές του να νόμιζες ότι έβλεπες αγώνα Moto2, όμως έγινε σωστά, χωρίς παρωδίες και πρόσφερε το θέαμα που όλοι αγαπάμε!
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Miguel Oliveira: Μάθε ότι δεν ξέρεις για τον πρώτο Πορτογάλο που κέρδισε αγώνα MotoGP
Το πρωτάθλημα του 2020 μπορεί να πληγώθηκε από τον κορωνοϊό όμως έγινε σωστά και αξιοπρεπώς σε αντίθεση με αυτό της F1 που ειδικά στον αγώνα της Κωνσταντινούπολης γελούσε και το …παρδαλό κατσίκι!
Ήταν ένα πρωτάθλημα στο οποίο όλοι εκκίνησαν με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Οι δύο μεγάλοι αντίπαλοι Honda και Yamaha ήταν εκεί αλλά τελικά δεν κατάφεραν να το μονοπωλήσουν! Μάλιστα αυτό το πρωτάθλημα αποκάλυψε την «γύμνια» των δύο μεγάλων. Η Honda έχασε νωρίς τον Marquez που χτύπησε μετά από πτώση άσχημα και αποδείχθηκε ότι όλη η ομάδα ήταν βασισμένη πάνω του με αποτέλεσμα να είναι το πρώτο πρωτάθλημα που δεν κατάφερε να πάρει ούτε μια νίκη με τον Ιάπωνα μάταια να προσπαθεί να σώσει την τιμή της Honda.
Από την άλλη η Yamaha φάνηκε ότι έχει μεγάλο πρόβλημα στο τεχνικό τιμ. Η …αβλεψία με τις βαλβίδες της στοίχισε 50 βαθμούς ποινής και δεν ήταν μόνο αυτό. Οι Μ1 του 2020 όχι μόνο δεν έτρεχαν αλλά είχαν και ένα τσούρμο άλλα προβλήματα που επιδεινωνόταν με το πέρας των αγώνων. Κορυφαία προβληματική στιγμή ήταν όταν η μηχανή του Vinalles έμεινε χωρίς φρένα με τον ίδιο να κάνει μια …θεαματική εγκατάλειψη μοτοσικλέτας. Το 2020 για την Yamaha φαίνεται ότι θα είναι καθοριστικό αφού ήταν η πρώτη χρονιά που είδαμε την δορυφορική ομάδα να βγαίνει μπροστά με Μ1 του 2019 και τον Franky Morbidelli να τερματίζει δεύτερος στη παγκόσμια κατάταξη σώζοντας τη τιμή της Yamaha!
Και ήταν φυσικό το κενό που άφησαν οι δύο μεγάλοι να καλυφθεί από άλλες ομάδες. Αν και θα περίμενε κανείς την Ducati να έχει τον πρώτο λόγο αυτό δεν έγινε λόγω των εσωτερικών της προβλημάτων και της φυγής του Dovi.
Έτσι η Suzuki που ήταν ήδη σε ανερχόμενη τροχιά βρήκε χώρο να αναδειχθεί και να κερδίσει το πρωτάθλημα με τον Joan Mir.
Όπως και να έχει όλοι τους εκκίνησαν τη χρονιά από την ίδια γραμμή και με τις ίδιες αγωνιστικές προϋποθέσεις και μας πρόσφεραν ένα όμορφο και αξιοπρεπές θέαμα!
Και ο Oliveira έζησε το όνειρο του στο gp της πατρίδας του!
Για τον Miguel Oliveira και την Tech3 KTM ήταν ένα όνειρο! Και ειδικά για τον Πορτογάλο που ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο gp της πατρίδας του!
Μία νίκη χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον αλλά με πολύ γόητρο και διαφήμιση για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της Πορτογαλίας.
Ο Πορτογάλος ήταν εντυπωσιακός από το ξεκίνημα και με μερικούς γρήγορους γύρους κατάφερε να κάνει πολύ γρήγορα διαφορά από τους άλλους τερματίζοντας με διαφορά πάνω από τρία δευτερόλεπτα από τον δεύτερο.
Έτσι ο Oliveira έγραψε ιστορία και λίγες ώρες μετά την πρώτη του pole position, έγινε ο πρώτος Πορτογάλος που κερδίζει στην Πορτογαλία!
Η νίκη του Miguel ήταν η δεύτερη φετινή του, μετά την επικράτηση του Πορτογάλου στο δεύτερο Grand Prix της Αυστρίας.
Πίσω από τον Oliveira έγινε μια ωραία μάχη στον τελευταίο γύρο για τη δεύτερη θέση, ανάμεσα σε Jack Miller και τον Franky Morbidelli με τον Αυστραλό και τον Ιταλοβραζιλιάνο να κλείνουν αυτή τη χρονιά με ένα ακόμα βάθρο.
Η τέταρτη θέση πήγε τελικά στον Pol Espargaro, που έχασε πολλά από την 9η θέση από την οποία χρειάστηκε να ξεκινήσει, αφού είχε ρυθμό για κάτι καλύτερο. Στην πεντάδα των πρώτων ήταν ο Takaaki Nakagami, ο οποίος κράτησε πίσω του τον Andrea Dovizioso που ίσως έδωσε τον τελευταίο του αγώνα στα GP.
Τη δυνατή του παρουσία στο Portimao επιβεβαίωσε σήμερα και ο δοκιμαστής της Honda, ο Stefan Bradl που πήρε εύκολα μια πάρα πολύ καλή 7η θέση.
Η Aprilia και ο Aleix Espargaro έκλεισαν τη χρονιά με μια 8η θέση, ενώ Marquez και Zarco συμπλήρωσαν τη δεκάδα των πρώτων.