O Φέτελ, το …μουστάκι… η «εντολή» και ο νέος θρίαμβος Χάμιλτον

O Φέτελ, το …μουστάκι… η «εντολή» και ο νέος θρίαμβος Χάμιλτον

Η είδηση της ημέρας δεν είναι η απόλυτη επικράτηση της Mercedes που όπως φαίνεται τείνει να γίνει συνήθεια, είναι η εντολή της Ferrari προς τον Λεκλέρκ να υποχωρήσει υπερ του Φέτελ κάτι που επικρίνεται έντονα από τους Ιταλούς.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων στο έλεος των χάκερ

 

Όπως φαίνεται τελικά το μουστάκι όχι μόνο δεν του πάει στιλιστικά του Φέτελ αλλά του έφερε και μπόλικη κακοτυχία με αποκορύφωμα μια ακόμα βαριά ήττα και όλο τον ιταλικό  Τύπο να ασκεί σκληρή κριτική στον Φέτελ και στη Ferrari για την εντολή προς τον Λεκλέρκ και τονίζει, ότι η Scuderia πρέπει να στηρίξει πλέον τον νεαρό Μονεγάσκο ως Νούμερο Ένα.

 

 

Η εντολή της Ferrari προς τον Λεκλέρκ, να αφήσει να τον προσπεράσει ο Φέτελ, έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις από τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης. Η Corriere della Sera γράφει χαρακτηριστικά, ότι «η Ferrari πρέπει επιτέλους να ποντάρει στο ταλέντο του νεαρού και να μην υπερασπίζεται άλλο ως αρχηγό τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός πρέπει επιτέλους να παραδώσει το περιβραχιόνιο του αρχηγού».

 

 

Η Tuttosport χρησιμοποιεί ηπιότερους τόνους, ωστόσο τονίζει επίσης, ότι «η μάχη του ανταγωνισμού μεταξύ Φέτελ και Λεκλέρκ κορυφώνεται». Η La Republica κάνει λόγο για έναν «εφιαλτικό αγώνα για τη Ferrari» και η Corriere dello Sport εκτιμά, ότι «η Ferrari αρχίζει και προβληματίζεται σοβαρά για το μέλλον

 

 

Κατά τα άλλα είδαμε έναν αγώνα βαρετό με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι ο μεγάλος νικητής στο Grand Prix της Σανγκάης. «Κλέβοντας» από την εκκίνηση το προβάδισμα που είχε από την pole position ο ομόσταβλός του, Βάλτερι Μπότας, ο παγκόσμιος πρωταθλητής κάλπασε για τη δεύτερη φετινή του νίκη και 75η στην καριέρα του, που τον έφερε στην κορυφή της βαθμολογίας. Στην τρίτη θέση περιορίστηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, που ευνοήθηκε από τις εντολές της Ferrari στον Σαρλ Λεκλέρκ.

 

 

Ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull και ο Σαρλ Λεκλέρκ με Ferrari ακολούθησαν στην πρώτη πεντάδα, ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Γκασλί (Red Bull), που έκανε και τον γρηγορότερο γύρο στον αγώνα, Ρικιάρντο (Renault), Πέρες (Racing Point), Ράικονεν (Alfa Romeo) και Αλεξάντερ Άλμπον (Toro Rosso).

Όλη η ιστορία του αγώνα ήταν η εκκίνηση. Ο Χάμιλτον βρήκε την «τρύπα» για να περάσει μπροστά από τον pole-man Μπότας, ενώ ο Κβίατ… κατάφερε να πέσει πάνω στις δύο McLaren, με αποτέλεσμα ο Χούλκενμπεργκ να αποσυρθεί λίγο αργότερα (για τρίτη φορά σε ισάριθμους αγώνες) και ο Ρώσος πιλότος να τιμωρηθεί με ποινή διέλευσης. Μέσα στο «χαμό» ο Λεκλέρκ βγήκε μπροστά από τον Φέτελ στην τρίτη θέση, αλλά σύντομα δέχτηκε εντολή από την ομάδα του να αφήσει τον Γερμανό να επιστρέψει στο κυνήγι των δύο Mercedes, αφού πρώτα «απέκρουσε» την απόπειρα του Φερστάπεν να τον προσπεράσει.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής σταδιακά αύξανε τη διαφορά από τον Μπότας κι αυτός είχε σε απόσταση ασφαλείας τον Φέτελ, με το πόντιουμ να ξεχωρίζει από νωρίς και το ενδιαφέρον να εστιάζεται στις υπόλοιπες θέσεις της βαθμολογούμενης δεκάδας.

 

 

Ο επόμενος αγώνας, τέταρτος της σεζόν, θα γίνει στο Μπακού ανήμερα του (ορθόδοξου) Πάσχα, στις 28 Απριλίου.