fbpx

Αυτό είναι το «τίμημα» για να μείνεις στο ξενοδοχείο του 1 δολαρίου τη βραδιά

Αυτό είναι το «τίμημα» για να μείνεις στο ξενοδοχείο του 1 δολαρίου τη βραδιά

Κι όμως! Mόλις ένα δολάριο την βραδιά κοστίζει η διαμονή σε ξενοδοχείο της Ιαπωνίας. Μπορεί το κόστος να είναι αστείο, όμως το τίμημα είναι μεγάλο.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πόσο θα ήθελες να βιώσεις την πραγματική «Γαλάζια λίμνη»

 

Ο 27χρονος Τετσούα Ινούε είναι ο νέος ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου «Asahi Ryokan» στην περιοχή Φουκουόκα.

Το ξενοδοχείο ανήκε στη γιαγιά του, όπως ο ίδιος εξηγεί στο CNN.

Όταν ανέλαβε ο ίδιος την διεύθυνση, αναρωτήθηκε πώς θα μπορούσε να βελτιώσει την επιχείρησή του.

Όταν ένας Βρετανός YouTuber διέμεινε στο ξενοδοχείο του για μεγάλο χρονικό διάστημα, του έδωσε μία καταπληκτική ιδέα: να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για να προσελκύσει ένα νέο κοινό και να αυξήσει τα έσοδά του.

Τώρα, οι ταξιδιώτες που περνούν το κατώφλι του ξενοδοχείου «Asahi Ryokan», έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν ένα δολάριο, ανά διανυκτέρευση, για να καταλύσουν στο «δωμάτιο 8».

Στο δωμάτιο αυτό, ο ένοικος θα πρέπει να γνωρίζει ότι γίνεται livestreaming. Ο «Μεγάλος Αδερφός» θα τον παρακολουθεί εν γνώση του βέβαια.

 

 

O Iνούε εξηγεί στο CNN ότι, οι ένοικοι του συγκεκριμένου δωματίου θα έχουν την προστασία των προσωπικών τους δεδομένων στις συνομιλίες ή τις τηλεφωνικές τους κλήσεις τους.

Στο κανάλι του YouTube, με τίτλο: «One Dollar Hotel», οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν την ζωή του εκάστοτε ενοίκου του δωματίου με τον αριθμό 8.

http___cdn_cnn_com_cnnnext_dam_assets_191120162643-asahi-ryokan-room

Το δωμάτιο με τον αριθμό 8

Οι ένοικοι μπορούν να κλείνουν τα φώτα ενώ το μπάνιο είναι απολύτως προστατευμένο, διευκρινίζει ο Ινούε.

«Έψαχνα ένα ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο», όπως υποστηρίζει ο Ιάπωνας ξενοδόχος και προσθέτει:

«Το ξενοδοχείο μας βρίσκεται σε μία φθηνή συνοικία, οπότε χρειαζόμαστε κάποια προστιθέμενη αξία, κάτι ιδιαίτερο που θα αναζητήσει ο καθένας».

Πριν από την ιδέα του Ινούε, το δωμάτιο οκτώ ήταν το λιγότερο δημοφιλές. Τώρα, πολλοί νέοι πελάτες που θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα ενώ επισκέπτονται την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, βλέπουν με καλό μάτι το concept του ξενοδοχείου.

«Οι νέοι σήμερα δεν ενδιαφέρονται πολύ για την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής», επισημαίνει ο Ιάπωνας ξενοδόχος.

«Μερικοί από αυτούς λένε ότι συμφωνούν με την παρακολούθησή τους μόνο για μια ημέρα», προσθέτει.

Το κανάλι του Ιάπωνα ξενοδόχου στο YouTube έχει ήδη πάνω από χίλιους συνδρομητές κι όταν συγκεντρωθούν περισσότερες από τέσσερις χιλιάδες προβολής, θα μπορεί να βάλει διαφημίσεις στο κανάλι που θα του αποφέρουν χρήματα.

 

ΠΗΓΗ: CNN