#07062019

#07062019

  • Ένα σαββατοκύριακο μπορεί να σου μείνει στη μνήμη για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι βρέθηκες σε μέρη «μαγικά» έκανες extreme sports, κουράστηκες αλλά το χάρηκες με καλή παρέα… και ο άλλος λόγος είναι… Είναι το ακριβώς αντίθετο. Να περάσεις ένα σαββατοκύριακο στο σπίτι σου…
  • Η μέρα εκτόνωσης στη διατροφή σου πρέπει να υπάρχει και είναι επιβεβλημένη. Ωστόσο το σαββατοκύριακο αποτελείτε από δύο μέρες –που αν υπολογίζεις και την μισή Παρασκευή γίνονται δυόμιση- όπου συνήθως ξεχνιέσαι με αποτέλεσμα να φορτώνεσαι περίπου 8000 θερμίδες. Πως θα τις γλυτώσεις χωρίς να στερηθείς; Σύμφωνα λοιπόν με Βρετανούς ερευνητές στο διάστημα αυτό καταναλώνουμε θερμίδες που αντιστοιχούν σε τέσσερις μέρες!
  • Οι γυναίκες κουτσομπολεύουν περισσότερο από τους άνδρες, αυτό όμως φαίνεται ότι πλέον είναι μύθος και εμείς οι άντρες είμαστε περισσότερο κουτσομπόληδες από εκείνες. Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Ariel στο Ισραήλ, οι άνδρες κουτσομπολεύουν όσο και οι γυναίκες, ιδίως στον εργασιακό τους χώρο.
  • Σύμφωνα με έρευνες πάντως, οι περισσότεροι από εμάς, βάζουμε πολύ λιγότερο αντηλιακό από την απαιτούμενη ποσότητα που θα μας προσφέρει προστασία. Υπάρχει όμως ένα κόλπο με το κουτάλι του τσαγιού που μπορεί να μας βοηθήσει να εφαρμόζουμε την σωστή ποσότητα για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
  • Τα σαββατοκύριακα συνήθως υπάρχουν πολλές υποχρεώσεις που μας κρατούν ξύπνιους μέχρι αργά βγάζοντας μας από τη ρουτίνα και το πρόγραμμά μας. Ωστόσο το να ξενυχτήσει κάποιος πολύ το ένα βράδυ και να κοιμηθεί μέχρι πολύ αργά το επόμενο πρωί μπορεί να τον κάνει να αισθανθεί ακόμα μεγαλύτερη κούραση και να γίνει ακόμα δυσκολότερη η επαναφορά του στο φυσιολογικό πρόγραμμα ύπνου που ακολουθεί την υπόλοιπη εβδομάδα. Ο Till Roenneberg διδάκτωρ καθηγητής του πανεπιστήμιου του Μονάχου στο τμήμα ψυχολογίας περιγράφει αυτό το φαινόμενο ως «την ανακολουθία μεταξύ του ρολογιού του σώματός μας και του κοινωνικού μας ρολογιού. Μοιάζει σχεδόν σαν να ταξιδεύει κάποιος την Παρασκευή από το Παρίσι για Νέα Υόρκη και τη Δευτέρα το πρωί να επιστρέφει». Προκειμένου να εκμεταλλευτείτε όσο περισσότερο γίνεται το σαββατοκύριακο και να μην έρθετε αντιμέτωποι με την αϋπνία την Κυριακή το βράδυ δοκιμάστε να οργανώσετε το πρόγραμμά σας έτσι ώστε να κοιμάστε και να ξυπνάτε το σαββατοκύριακο πάνω κάτω την ίδια ώρα που το κάνετε και την υπόλοιπη εβδομάδα”,” ίσως με απόκλιση μια ώρας.