fbpx

Να γιατί άλλοι ξανακαβαλάνε και άλλοι όχι μετά από σοβαρό ατύχημα!

Να γιατί άλλοι ξανακαβαλάνε και άλλοι όχι μετά από σοβαρό ατύχημα!

Μετά από μία σφοδρή σύγκρουση ή πτώση κάποιοι δυσκολεύονται να οδηγήσουν ξανά μοτοσικλέτα. Κάποιοι άλλοι δεν ανεβαίνουν ούτε καν σαν συνεπιβάτες και φυσικά δεν οδηγούν ποτέ στην υπόλοιπη ζωή τους. Κάποιοι άλλοι όμως, καβαλάνε και αφήνουν πίσω την δυσάρεστη ανάμνηση!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η κόντρα μόνο για την …κόντρα με «έπαθλο» τα …λόγια των …ψαράδων!

 

Η ψυχολογία του ανθρώπου μετά από μια σφοδρή σύγκρουση ή πτώση, που μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε νοσηλεία, είναι περίεργη. Εδώ ένας επαγγελματίας αναβάτης ο Jorge Lorenzo δεν μπόρεσε ποτέ να ξεπεράσει την επώδυνη πτώση που είχε στο Assen (που  παρ΄ ολίγο να τον αφήσει ανάπηρο) και αποσύρθηκε από το MotoGP, πόσο μάλλον ένας απλός καθημερινός αναβάτης, όπως όλοι εμείς.

Όμως η περίπτωση Lorenzo διαφέρει κατά πολύ από τον εκείνη του καθημερινού μοτοσικλετιστή, αφού ο Ισπανός πρωταθλητής είναι επαγγελματίας και αποχώρησε με αρκετά εκατομμύρια στη τσέπη!

Τι μπορεί όμως να είναι αυτό που κάνει έναν απλό καθημερινό μοτοσικλετιστή όπως όλοι μας να οδηγάει ξανά μηχανή μετά από μια σφοδρή πτώση;

Όλα αρχίζουν από τη στιγμή που κάποιος αποφασίζει να αγοράσει μια μοτοσικλέτα και φυσικά να μάθει να οδηγάει. Όσο πιο μικρός τόσο πιο καλά, λένε οι παλιοί μοτοσικλετιστές! Όμως κάποιοι αποφασίσουν να μπούνε μεγάλοι στο κόσμο της μοτοσικλέτας κάτι που σημαίνει ότι συνήθως δεν έχουν περάσει από τα «παιδικά» και φυσιολογικά στάδια εξέλιξης ενός μοτοσικλετιστή. Με απλά λόγια το πρώτο τους δεν ήταν μηχανάκι αλλά μηχανή αρκετών κυβικών!

 

 

Κάτι που πιθανόν αγνοούν όσοι αποφασίζουν να καβαλήσουν νέοι ή μεγάλοι μοτοσικλέτα, είναι ότι δεν υπάρχει μοτοσικλετιστής που δεν έχει πέσει ή δεν έχει συγκρουστεί με αυτοκίνητο ούτε μια φορά στη ζωή του. Αν κάποιος λοιπόν οδηγάει από μικρός και μικρό μηχανάκι, αυτό το στάδιο το περνάει σχετικά ανώδυνα. Αν όμως μπήκε στο χώρο μεγάλος (δηλαδή μετά τα 25 του χρόνια τουλάχιστον) και οδηγάει μια μεσαία μοτοσικλέτα, τότε ίσως μετά το συμβάν προτιμήσει την «ασφάλεια» των τεσσάρων τροχών.

Συνήθως όσοι μπαίνουν μεγάλοι στον μοτοσικλετιστικό χώρο θεωρούν εαυτούς άτρωτους και μια ενδεχόμενη σφοδρή σύγκρουση ή πτώση, τους ρίχνει από τα …σύννεφα και επομένως επιστρέφουν εύκολα στην «ασφάλεια» του αυτοκινήτου.

Όλα έχουν να κάνουν με την πραγματική και όχι με την φαινομενική αγάπη για τη μοτοσικλέτα. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα αναβάτη που ήταν και πρώην συνοδηγός σε αγώνες αυτοκινήτου για πολλά χρόνια. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος είχε μια πολύ σφοδρή μετωπική σύγκρουση σε ταξίδι. Η μοτοσικλέτα πήγε για παλιοσίδερα και εκείνος νοσηλεύτηκε αρκετές μέρες! Ενώ λοιπόν κανένας δεν περίμενε να καβαλήσει ξανά μοτοσικλέτα, σήμερα καβαλάει ένα Fazer 1000!

Η πραγματικότητα όμως είναι ότι αν κάποιος αγαπάει πραγματικά τη μοτοσικλέτα, όσο σφοδρή σύγκρουση ή πτώση έχει, απλά αυτό το συμβάν θα τον κάνει καλύτερο οδηγό!