Μάθε πόσο και αν σε ξεδιψάνε ποτά και τροφές!

Μάθε πόσο και αν σε ξεδιψάνε ποτά και τροφές!

Το νερό είναι το πρώτο που πίνεις και ξεδιψάς ασχέτως αν κάποιοι λένε ότι τους ξεδιψάει κάτι άλλο όπως η μπύρα. Μάθε λοιπόν πως αντιδρούν τα υπόλοιπα ποτά εκτός από το νερό στη δίψα σου  ακόμα και κάποιες τροφές!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτά είναι τα 7 πρωινά που σου βάζουν κιλά!

 

Κάποια άλλα υγρά πιστεύουμε ότι μας μειώνουν το αίσθημα της δίψας ενώ στην πραγματικότητα κάνουν το ακριβώς αντίθετο.

Δες τη λίστα:

Η Νο1 επιλογή για να καταπολεμήσουμε τη δίψα μας και να αναπληρώσουμε τα χαμένα υγρά χωρίς να πάρουμε θερμίδα.

  • Αλκοόλ

Αν καταναλώσουμε αλκοόλ τότε σίγουρα δε θα μας ξεδιψάσει. Με το αλκοόλ ιδρώνουμε και λόγω της διούρησης που προκαλεί χάνουμε υγρά.

  • Καφές και τσάι

Αρκετά άτομα όταν διψάνε επιλέγουν να πιουν καφέ ή τσάι αλλά αυτό που καταφέρνουν είναι να διψάνε περισσότερο. Και τα 2 αυτά υγρά περιέχουν καφεΐνη που είναι διουρητική.

  • Αναψυτικά

Πίνοντας ένα αναψυκτικό μπορεί να «σβηστεί» η δίψα αλλά για λίγα μόνο λεπτά. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλά αναψυκτικά περιέχουν ζάχαρα που επιτείνουν το αίσθημα της δίψας με αποτέλεσμα μετά από λίγο να διψάμε και μάλιστα μπορεί και περισσότερο

  • Χυμοί ή φρούτα

Η κατανάλωση χυμών φρούτων ή λαχανικών μπορούν να μειώσουν σημαντικά το αίσθημα της δίψας αφού περιέχουν μεγάλη ποσότητα νερού με πολύ λίγες θερμίδες. Για να νικήσετε την δίψα επιλέξτε χυμό γκρέιπφρουτ πορτοκάλι ή χυμό καρπουζιού.

Όσο περισσότερο νερό περιέχει μια τροφή τόσο πιο αποτελεσματική είναι για ένα άτομο που διψάει.

Διαβάστε παρακάτω τις 10 τροφές που έχουν μεγάλο ποσοστό περιεκτικότητας σε νερό:

Καρπούζι: 92%Σούπες: 90-98% (σερβίρονται και παγωμένες τη διάρκεια του καλοκαιριού)Φρέσκα φρούτα : 85-90%Φρέσκα λαχανικά: 85-90%Πατάτες: 80%Μπανάνες: 75%Αυγά: 70%Μοσχάρι: 72%Ψάρι: 70%Δημητριακάόσπρια: 70%