Αυτοί είναι οι 6 λόγοι που σε έκαναν να ξυπνήσεις …στραβά!

Αυτοί είναι οι 6 λόγοι που σε έκαναν να ξυπνήσεις …στραβά!

Αυτό συμβαίνει συνήθως στο πρωινό της Δευτέρας, αλλά δεν αποκλείεται να συμβεί οποιαδήποτε μέρα της εβδομάδας και εσύ για ακόμα μια φορά ξύπνησες …στραβά!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 6 tips για να πολεμήσεις το hangover και να φαίνεσαι και να είσαι καλύτερα

 

Δες ποιοι είναι αυτοί οι έξι λόγοι που για ακόμα μια φορά σε έκαναν να ξυπνήσεις στραβά και πως μπορείς να βελτιώσεις την κατάσταση:

 

  1. Σκέφτηκες: Γιατί να ξυπνήσω;

Το βασικό ερώτημα: Γιατί να ξυπνήσω; Ποιο είναι το κίνητρο έχοντας μπροστά μια ακόμα δύσκολη μέρα. Μόλις βρεις κάποιον καλό λόγο και εφόσον αυτός αξίζει το πρωινό σου θα γίνει πιο υποφερτό.

 

  1. Πάλι ξέκλεψες λίγο χρόνο

Ξέκλεψες λίγο χρόνο ύπνου αλλά ήσουν απροετοίμαστος και αυτό σου βγήκε σε άγχος! Ένα καλό τρικ που μπορείς να προετοιμάσεις την επομένη είναι να τα έχεις όλα έτοιμα για παράδειγμα τα ρούχα σου από το βράδυ ώστε να μην αναλώνεστε σε στιλιστικές «αναζητήσεις» το πρωί.

 

 

  1. Δεν …χτύπησε το βιολογικό σου …ξυπνητήρι

Αν η στέρηση ύπνου έχει κάνει τον οργανισμό σου να μοιάζει με …roller coaster ίσως πρέπει να σκεφτείς ότι το σώμα σου κάτι θέλει να σου πει. Η έλλειψη ύπνου εξηγεί ότι σε γενικές γραμμές  το σώμα κάνει αλλαγές καθώς περιμένει να κοιμηθεί όπως είναι για παράδειγμα η πτώση της θερμοκρασίας και του καρδιακού ρυθμού αλλά και η έκκριση μελατονίνης που εκκρίνει μία έως δύο ώρες πριν από την τακτική ώρα που πηγαίνετε για ύπνο. Ένας τρόπος για να καταλάβεις  τι θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα για τον εαυτό σου είναι να ορίσεις μια σταθερή ώρα ύπνου που ξεκινά περίπου 8 ώρες πριν το ξύπνημα. Ακολούθησε το πρόγραμμα αυτό για αρκετές εβδομάδες συμπεριλαμβανομένων και των Σαββατοκύριακων  για να πάρεις μια αίσθηση του πόσο καλά αντιδρά το σώμα σας.

 

 

  1. Πάλι δεν έκλεισες τα gadgets

Για να μπορείς να ξυπνάς έγκαιρα και άνετα το πρωί πρέπει το προηγούμενο βράδυ να έχεις απολαύσει έναν ξεκούραστο ύπνο. Ωστόσο η διαδικασία του ύπνου ξεκινά πολύ πριν ξαπλώσετε στο κρεβάτι. Την επόμενη φορά κλείσε τις ηλεκτρονικές συσκευές και άφησε τις μακριά από το κρεβάτι καθώς όσο χρήσιμα και αν είναι όλα τα τεχνολογικά gadgets την ημέρα τόσο επιβλαβή είναι για τον ύπνο σας και την ξεκούρασή σας τη νύχτα.

 

 

  1. Πάλι δεν άνοιξες τα στόρια

Μπορεί το φως από τις οθόνες το περασμένο βράδυ να σου δυσκολεύει τον ύπνο αλλά δε συμβαίνει το ίδιο με τις πρώτες αχτίδες του ήλιου. Ξεκίνησε το πρωινό σου ανοίγοντας διάπλατα στόρια και κουρτίνες και άφησε τον οργανισμό σου να «ρουφήξει» όσο περισσότερο ήλιο μπορεί. Αυτό θα σε γεμίσει ενέργεια και διάθεση.

 

 

  1. Αφύπνιση με δυνατά τα ντεσιμπέλ

Αφού πλέον έχετε αναγνωρίσει τους «εχθρούς» της πρωινής σας κούρασης έχει έρθει η ώρα να βάλεις το ξυπνητήρι να χτυπά κάθε 10 λεπτά λίγο πιο δυνατά και πιο μακριά από το κομοδίνο. Με τον τρόπο αυτό  θα αναγκαστείς να σηκωθείς για να το κλείσεις άρα ο οργανισμός σου θα ξυπνά σιγά σιγά.