Αυτή είναι η 15λεπτη προπόνηση που θα σε …ξετινάξει και θα σε ανεβάσει επίπεδο

Αυτή είναι η 15λεπτη προπόνηση που θα σε …ξετινάξει και θα σε ανεβάσει επίπεδο

Θες μία 15λεπτη προπόνηση που θα σου δώσει τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα; Κάνε τις παρακάτω ασκήσεις κυκλικά, όπως λέει ο δημιουργός της, Martin Rooney, personal trainer και συγγραφέας του Ultimate Warrior Workouts και γύμνασε 300 μύες από όλο το σώμα σου με μόλις τρεις κινήσεις.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάλλον είναι καιρός να αρχίσεις να …πονάς με super set!

 

Body-Weight Squat

Κάνε 10 επαναλήψεις από κάθε άσκηση και συμπλήρωσε όσα σετ μπορείς σε 15 λεπτά. Κάνε ένα σύντομο διάλειμμα όταν χρειάζεται και συνέχισε τις ασκήσεις μέχρι να τελειώσει ο χρόνος. Καθώς βελτιώνεται η φυσική σου κατάσταση, αύξησε τις επαναλήψεις ή μείωσε τον χρόνο του διαλείμματος.

 

Judo pushup

Στάσου όρθιος με τα πόδια σου ανοιχτά όσο οι ώμοι σου. Χαμήλωσε το σώμα σου όσο μπορείς, ωθώντας τους γοφούς σου πίσω και κάμπτοντας τα γόνατά σου μέχρι οι μηροί σου να είναι παράλληλοι με το πάτωμα. Στάσου για λίγο και σήκω ξανά όρθιος.

 

Sprinter Situp

Ξεκίνησε σε μια θέση pushup, μετακίνησε τα πόδια σου προς τα εμπρός, σηκώνοντας παράλληλα τους γοφούς έτσι ώστε το σώμα σου να σχηματίζει σχεδόν ανάποδο V. Χαμήλωσε το μπροστινό μέρος του σώματός σου μέχρι το πηγούνι να πλησιάσει στο πάτωμα. Στη συνέχεια χαμήλωσε τους γοφούς σου καθώς σηκώνεις το κεφάλι και τους ώμους σου προς το ταβάνι. Τώρα αντίστρεψε την κίνηση και επίστρεψε στην αρχική θέση.