fbpx

#29112018

#29112018

  • Τα ξυραφάκια που έχουν χρησιμοποιηθεί πολλές φορές δεν κόβουν το ίδιο καλά και αναπτύσσουν βακτήρια: δύο προβλήματα που επιδεινώνουν σημαντικά τους ερεθισμούς στο ξύρισμα. Χρησιμοποίησε νέα ξυραφάκια κάθε δύο εβδομάδες ή κάθε πέντε περίπου χρήσεις.
  • Κάνε ένα ζεστό μπάνιο, προτού ψεκαστείς με το άρωμά σου. Η θερμότητα ανοίγει τους πόρους του δέρματος, προετοιμάζοντας το έδαφος κατάλληλα για να αιχμαλωτίσουν τη μυρωδιά.
  • Μια έρευνα για το σεξ, που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Journal of Personality and Social Psychology, διαπίστωσε ότι, σε μακροχρόνιες σχέσεις, οι άνδρες υποτιμούν κατάφωρα την σεξουαλική επιθυμία της συντρόφου τους.
  • Αγόρασες ένα καινούργιο μπλουζάκι που σου αρέσει πάρα πολύ! Η αγαπημένη συνήθεια πολλών είναι να το φορούν την ίδια στιγμή που το αγοράζουν βάζοντας στη σακούλα το παλιό. Αν το κάνατε αυτό ξεχάστε.. Και δεν είναι μόνο αυτό! Ξεχάστε ότι νιώθατε τη χαρά να φοράτε το καινούργιο ρούχο τσίλικο και του …κουτιού! Από δω και πέρα θα πρέπει όλα τα καινούργια ρούχα σας να περνάνε πρώτα από πλύσιμο και μετά να τα φοράτε! Μερικοί ήδη το κάνουν με τα εσώρουχα. Ένας λόγος παραπάνω αφού ακουμπάνε σε ευαίσθητα σημεία του σώματος. Ωστόσο και τα υπόλοιπα ρούχα αυτά που φορούμε κατάσαρκα μπορεί να μας προκαλέσουν προβλήματα.
  • Μπορεί να είναι καλή ιδέα να μειώσεις την ποσότητα αλατιού που χρησιμοποιείς, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για τα μπαχαρικά. Πάρε για παράδειγμα την καψαϊκίνη, τη δραστική ουσία στο πιπέρι καγιέν, την πάπρικα και άλλα μπαχαρικά, η οποία έχει αποδειχθεί ότι συμβάλλει στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Αν προτιμάς ένα πιο ήπιο μπαχαρικό, δοκίμασε την κανέλα. Έρευνα από το Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Επιστημών του Πανεπιστημίου του Michigan απέδειξε ότι η κανέλα μπορεί να βοηθήσει με την καύση λίπους, χάρη στο αιθέριο έλαιο της, την κινναμαλδεΰδη.
  • Πάρα πολλοί άνθρωποι έχουν μια ιδέα για ένα νέο προϊόν θεωρώντας ότι ο πελάτης θα είναι εκεί. Αυτό δεν συμβαίνει ποτέ. Πρώτα βρες τον πελάτη και εντόπισε την ειδική ανάγκη την οποία μπορεί να καλύψεις και στη συνέχεια ανάπτυξε το προϊόν που χρειάζεται. Θα μπορούσε να είναι απλώς μια υπηρεσία. Ή, ακόμα καλύτερα, θα μπορούσε απλώς να είναι μια εισαγωγή. Ή συμβουλές. Ή κάτι, τελοσπάντων, που δεν έχουμε σκεφτεί ακόμα (αυτό δεν ακούγεται τόσο εύκολο, ε;)