fbpx

Έτσι θα προστατεύσεις τον κινητήρα της μοτοσικλέτας σου από την διάβρωση!

Έτσι θα προστατεύσεις τον κινητήρα της μοτοσικλέτας σου από την διάβρωση!

Σε σχέση με τα  αυτοκίνητα οι κινητήρες μοτοσικλετών είναι πολύ περισσότερο πολύστροφοί, ανεβάζουν μεγαλύτερες θερμοκρασίες και φυσικά είναι πολύ πιο «μαζεμένοι» σε όγκο!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Κάθε πότε και γιατί πρέπει να ελέγχεις την πίεση των ελαστικών στη μηχανή σου;

 

Η διάβρωση είναι ένας ύπουλος εχθρός για τον κινητήρα της μοτοσικλέτας σου. Είναι κάτι που δεν το βλέπεις και αναπτύσσεται στο εσωτερικό των σωληνώσεων και των εξαρτημάτων του συστήματος ψύξης του κινητήρα.

 

 

Η συντήρηση του συστήματος ψύξης είναι κάτι που παραλείπεται από πολλούς με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να εκδηλώνεται βλάβη που την καταλαβαίνεις όταν καταστρέφεται η αντλία ή το ψυγείο!

Το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο για ολόκληρο τον κινητήρα επειδή μέχρι να εκδηλωθεί η βλάβη υπερθερμένεται με σοβαρό ενδεχόμενο να παρουσιάσει και άλλες βλάβες, όπως να κάψει φλάντζες!

 

 

Το Activeman.gr βρέθηκε στην FeredinoS Service  που ειδικεύεται στα συστήματα ψύξης-θέρμανσης  αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

Όπως λέει ο μηχανικός Δημήτρης Φερεντίνος για να προλάβεις τις ενδεχόμενες βλάβες στο σύστημα ψύξης θα πρέπει να γίνεται καθαρισμός κάθε δύο χρόνια.

Σύμφωνα με τον κ. Φερεντίνο, η βλάβη προκαλείται από την ηλεκτρόλυση που συμβαίνει στο εσωτερικό του κάθε κινητήρα κατά τη διαδικασία ανάφλεξης όπου υπάρχει ηλεκτρική εκκένωση και ψύξη παράλληλα.

 

 

Αυτή η διάβρωση λειτουργεί σωρευτικά και καταστρέφει αργά και ύπουλα το σύστημα ψύξης και είναι ότι το χειρότερο για τη μοτοσικλέτα σου.

Για να το προλάβεις θα πρέπει να γίνεται τακτικός καθαρισμός με μηχανήματα που διαθέτει η FeredinoS Service.

Όπως μας είπε ο κ. Φερεντίνος σε σημαντικό ρόλο το παραφλού που χρησιμοποιούμε που πρέπει να είναι πιο ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες από αυτά που χρησιμοποιούνται στους κινητήρες αυτοκινήτων, αφού ο κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι πιο πολύστροφος και ανεβάζει πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες.