#13092018

#13092018

  • Τα απεριποίητα χέρια δεν ταιριάζουν σε κανέναν άντρα. Φροντίστε να κόβετε τα νύχια σας κάθε βδομάδα και να χρησιμοποιείτε μια κρέμα χεριών για να διατηρούνται απαλά. Παράλληλα, η περιποίηση των ποδιών σας είναι εξίσου σημαντική, ανεξάρτητα την εποχή. Αμέσως μετά το ντους, που η επιδερμίδα είναι ακόμη απαλή, τρίψτε τις φτέρνες σας απαλά με μια ελαφρόπετρα για να απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα. Στη συνέχεια κόψτε τα νύχια σας κι αν δεν βαριέστε, σπρώξτε τα πετσάκια προς τα κάτω- μπορείτε να το κάνετε και στα χέρια.
  • Αν στο τρέξιμο έξω είτε σε πάρκο είτε σε στάδιο σε κάνει να βαριέσαι αφάνταστα τότε δεν είσαι και πολύ τύπος του outdoor. Σε αντίθεση αν σου αρέσει το τρέξιμο στο διάδρομο βλέποντας τηλεόραση και μιλώντας με φίλους τότε είσαι κλασσικός τύπος των γυμναστηρίων.
  • Οι υδατάνθρακες τροφοδοτούν τόσο τους μύες με ενέργεια όταν γυμνάζεστε, όσο και τον εγκέφαλο. Το σώμα καίει περίπου 500 θερμίδες από υδατάνθρακες την ημέρα. Ο εγκέφαλος στηρίζεται στους υδατάνθρακες για να έχει ενέργεια. Χωρίς αυτούς, κουράζεται γρήγορα και θα σας εγκαταλείψει πριν το μέσο της ημέρας, δυσκολεύοντας τη συγκέντρωση. Είναι απαραίτητο να τρώτε υδατάνθρακες τις ώρες που οι απαιτήσεις του οργανισμού είναι αυξημένες, όπως πριν ή μετά από μία προπόνηση. Όσο περισσότερο γυμνάζεστε, τόσο περισσότερες ανάγκες έχει το σώμα σας. Το αυξημένο γλυκογόνο στους μύες, έχει σχετιστεί με καλύτερη απόδοση στις ασκήσεις αντοχής.
  • Οι αθλητές χρειάζονται μόνο 10% των καθημερινών τους θερμίδων από πρωτεΐνη για να υποστηρίξουν τη μυϊκή αποκατάσταση και ανάπτυξη. Οι φυτικές πρωτεϊνες μπορούν εύκολα να καλύψουν αυτές τις ανάγκες, προσφέροντας τα φυτοθρεπτικά συστατικά και τις ίνες που δεν προσφέρει η ζωική πρωτεΐνη.