fbpx

Έτσι μπορείς να προστατεύσεις το αυτοκίνητο σου από τη διάβρωση του συστήματος ψύξης!

Έτσι μπορείς να προστατεύσεις το αυτοκίνητο σου από τη διάβρωση του συστήματος ψύξης!

Η διάβρωση είναι ένας ύπουλος εχθρός για το αυτοκίνητο σου. Είναι κάτι που δεν το βλέπεις και αναπτύσσεται στο εσωτερικό των σωληνώσεων και των εξαρτημάτων του συστήματος ψύξης του κινητήρα.

Η συντήρηση του συστήματος ψύξης είναι κάτι που παραλείπεται από πολλούς με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να εκδηλώνεται βλάβη που την καταλαβαίνεις όταν καταστρέφεται η αντλία ή το ψυγείο!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε πόσα χιλιόμετρα μπορεί να πάει το αυτοκίνητο σου με ρεζέρβα!

 

Το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο για ολόκληρο τον κινητήρα επειδή μέχρι να εκδηλωθεί η βλάβη υπερθερμένεται με σοβαρό ενδεχόμενο να παρουσιάσει και άλλες βλάβες, όπως να κάψει φλάντζες!

Το Activeman.gr βρέθηκε στην FeredinoS Service  που ειδικεύεται στα συστήματα ψύξης-θέρμανσης  αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

 

 

Όπως λέει ο μηχανικός Δημήτρης Φερεντίνος για να προλάβεις τις ενδεχόμενες βλάβες στο σύστημα ψύξης θα πρέπει να γίνεται καθαρισμός κάθε δύο χρόνια στα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα ενώ σε αυτά που κινούνται με υγραέριο θα πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο!

Σύμφωνα με τον κ. Φερεντίνο, η βλάβη προκαλείται από την ηλεκτρόλυση που συμβαίνει στο εσωτερικό του κάθε κινητήρα κατά τη διαδικασία ανάφλεξης όπου υπάρχει ηλεκτρική εκκένωση και ψύξη παράλληλα. Στους κινητήρες υγραερίου η κατάσταση είναι διαφορετική αφού υπάρχει ηλεκτρισμός στο σύστημα ώστε να μετατραπεί το υγραέριο σε αέριο. Μάλιστα στον «πνεύμονα» υπάρχουν και κολάρα του καλοριφέρ για να θερμαίνουν και έτσι δημιουργείται ηλεκτρόλυση που φυσικά περνά μέσα στο σύστημα.

 

 

Αυτή η διάβρωση λειτουργεί σωρευτικά και καταστρέφει αργά και ύπουλα το σύστημα ψύξης.

Για να το προλάβεις θα πρέπει να γίνεται τακτικός καθαρισμός με μηχανήματα που διαθέτει η FeredinoS Service.

Όπως μας είπε ο κ. Φερεντίνος σε πολλά αυτοκίνητα παίζει σημαντικό ρόλο το παραφλού που χρησιμοποιούμε. Μάλιστα αν έχεις αυτοκίνητο τα VW Group τότε θα πρέπει να χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο παραφλού που συστήνει η εταιρία καθώς είναι εμπλουτισμένο με χημικά που εμποδίζουν τη διάβρωση των κινητήρων του συγκεκριμένου ομίλου. Συγκεκριμένα είναι τα G11, G12, G13 που όταν χρησιμοποιούνται με άλλο παραφλού δημιουργούν χημική αντίδραση.