fbpx

Σκέφτεσαι τις διηθήσεις που θα κάνεις ή αυτές των αυτοκινήτων που σε απειλούν; Δες τι παίζει!

Σκέφτεσαι τις διηθήσεις που θα κάνεις ή αυτές των αυτοκινήτων που σε απειλούν; Δες τι παίζει!

Ξεκινάς με τη μοτοσικλέτα σου και δεν σκέφτεσαι πόσες διηθήσεις θα κάνεις στο δρόμο για τη δουλειά σου, απλώς την στιγμή που θα χρειαστεί, κοιτάς, προσέχεις και την …κάνεις  σωστά, όμως αυτό δεν είναι τόσο επικίνδυνο όσο νομίζουν τουλάχιστον οι νομοθέτες. Το επικίνδυνο είναι οι διηθήσεις των αυτοκινήτων που σε κάνουν να κινδυνεύεις!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Να γιατί η διήθηση είναι ανάγκη και όχι «καγκουριά»!

 

Σίγουρα θα έχεις δει ενώ κινείσαι στη λωρίδα σου κανονικά, τη μούρη ενός αυτοκινήτου να προσεγγίσει επικίνδυνα το δεξί ή αριστερό σου πόδι, με τον οδηγό του αυτοκινήτου να επιχειρεί να …χωθεί, επειδή εσύ έκανες το «λάθος» να μην κινείσαι ακριβώς στο κέντρο της λωρίδας σου! Πόσες φορές το έχεις βιώσει; Αμέτρητες σίγουρα… επειδή ο οδηγός του αυτοκίνητου θεωρεί ότι χωράει και εσύ πρέπει να …εξαφανιστείς!

Και να ήταν μόνο αυτό; Πόσες φορές έχεις δει ένα αυτοκίνητο να αλλάζει ξαφνικά λωρίδα και εσύ να αναγκάζεσαι να δώσεις χώρο για να μη σε πετάξει στις μπαριέρες η στο απέναντι πεζοδρόμιο; Σίγουρα δεν μπορείς να τις μετρήσεις, είναι τόσες πολλές!

Και μπορεί στη Γαλλία να ισχυρίζονται οι αρχές ότι μετά από πέντε χρόνια δοκιμαστικής λειτουργίας της διήθησης αυξήθηκαν τα ατυχήματα και έτσι την καταργούν, στην χώρα μας η διήθηση των μοτοσικλετών απαγορεύεται και ειδικά τώρα μετά από αυτή την απόφαση των Γάλλων, μάλλον δεν υπάρχει καμία ελπίδα να επιτραπεί στη χώρα μας!

Έρευνα στο Βέλγιο το 2012 διαπίστωσε ότι αν το 10% των οχημάτων που κινούνται σε έναν δρόμο είναι μοτοσικλέτες που κάνουν διήθηση ο χρόνος κάθε διαδρομής μειώνεται κατά οκτώ λεπτά και μαζί κα οι ρύποι, φαίνεται ότι οι νομοθέτες είτε αγνοούν την έρευνα, είτε δεν μπορούν να βρουν τη «χρυσή τομή»!

Επειδή στη χώρα μας δεν θα βγάλουμε εύκολα άκρη θα πρέπει να προσέχουμε όχι μόνο όταν κάνουμε διήθηση αλλά και όταν κινούμαστε κανονικά στη λωρίδα μας. Να προσέχουμε να κινούμαστε στο κέντρο της, μη αφήνοντας περιθώριο στον «έξυπνο» οδηγό αυτοκινήτου να κάνει σφήνα και εννοείται ότι θα πρέπει να έχουμε σε εγρήγορση την περιφερειακή μας όραση γιατί όλο και κάποιος οδηγός αυτοκινήτου θα θέλει ξαφνικά να αλλάξει λωρίδα!

Το άρθρο έγραψε ο Κώστας Μπούρης