#12062018

#12062018

  • Οι μύες είναι απαραίτητοι για τη διατήρηση του μεταβολισμού σου και οι γυναίκες που κατανάλωναν 3-7 μερίδες γαλακτοκομικών την ημέρα έχασαν περισσότερο λίπος και απέκτησαν περισσότερη μυϊκή μάζα, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου McMaster. «Τα γαλακτοκομικά είναι μια πλούσια πηγή πρωτεϊνών, ορού γάλακτος και καζεΐνης», εξηγεί ο διατροφολόγος Μπράιαν Σεν Πιερ. «Ο ορός γάλακτος είναι πολύ καλός για την ενίσχυση της πρωτεϊνικής σύνθεσης, η οποία βοηθά στην οικοδόμηση των μυών, ενώ η καζεΐνη σταματά τη διάσπαση των πρωτεϊνών και διατηρεί την άλιπη μάζα». Καλό είναι να τρως τουλάχιστον 3 μερίδες γιαούρτι, γάλα και τυρί την ημέρα.
  • Όταν μιλάμε για αναβλητικότητα εννοούμε – μια δυσλειτουργική διαδικασία συμπεριφορικής αποφυγής – που χαρακτηρίζεται από την επιθυμία να αποφύγουμε μια δραστηριότητα, την υπόσχεση ότι θα την κάνουμε αργότερα, καθώς και τη χρήση της δικαιολογίας για να εξηγήσουμε την καθυστέρηση και να αποφύγουμε την ευθύνη, παρόλο που γνωρίζουμε τις αρνητικές επιπτώσεις της καθυστέρησης αυτής. Οι συνέπειες μπορεί να είναι αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική μας υγεία όπως άγχος και κατάθλιψη, απελπισία, εκνευρισμός. Μπορεί να παρουσιαστούν προβλήματα στην εργασία και στην επαγγελματική απόδοση, στο σχολείο, στην εκπαίδευση, στις διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Xρειάζεται ένα συγκεκριμένο επίπεδο ταλέντου για να εκμεταλλευτείτε τις ευκαιρίες, όπως επισημαίνουν οι ερευνητές, κι αυτό το «ταλέντο» μπορεί να είναι οτιδήποτε, κυρίως η ικανότητα για σκληρή δουλειά και η υψηλή νοημοσύνη. Αλλά μόνο το ταλέντο δεν αρκεί.
  • Τι σημαίνει «Είμαι άνδρας… δεν κάνω δουλειές!», αυτό μπορεί να γινόταν το 1970 και το 1980… οι εποχές όμως έχουν αλλάξει και οι άνδρες (οι περισσότεροι τουλάχιστον σήμερα) βοηθούν τις γυναίκες με τις δουλειές του σπιτιού. Μοιράστε τις υποχρεώσεις και ξεκουράστε τη γυναίκα σας, θα δείτε ότι η διάθεσή της αμέσως θα αλλάξει μόλις διαπιστώσει ότι θα της μείνει λίγο ελεύθερος χρόνος για ο,τιδήποτε άλλο πέρα από το σιδέρωμα και το καθάρισμα του σπιτιού.