fbpx

Γιατί στην χώρα μας θέλουμε να βάζει βενζίνη ο υπάλληλος;

Γιατί στην χώρα μας θέλουμε να βάζει βενζίνη ο υπάλληλος;

Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης την βενζίνη την βάζουν οι οδηγοί μόνοι τους ενώ στην Ελλάδα θέλουμε υπάλληλο! Γιατί άραγε λειτουργούμε έτσι;

Κάποιοι μπορεί να πούνε ότι είναι θέμα ασφάλειας…. Μην χυθεί η βενζίνη έξω, όμως στις χώρες που η βενζίνη είναι self service δεν έχουν σημειωθεί ατυχήματα. Τελικά είμαστε κακομαθημένοι και θέλουμε να μας βάζει βενζίνη ο υπάλληλος; Ή μήπως είμαστε καλομαθημένοι;

Αλήθεια πόσο δύσκολο είναι να καύσιμο μόνος σου; Πόσο κόπο, πόση γνώση και πόσο χρόνο θέλει αυτή η διαδικασία που στην Ελλάδα αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει κάποιος υπάλληλος; Μήπως είναι υπερβολή;

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πως ή νύκτα κάνει τα πατίνια επικίνδυνα αν δεν προσέξεις

 

Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης η διαδικασία είναι τόσο διαφορετική από αυτή της Ελλάδας. Πλησιάζεις την αντλία, βάζεις την χρεωστική σου κάρτα, παίρνεις όσο καύσιμο θες και φεύγεις. Ενώ στη χώρα μας κάθεσαι και περιμένεις τον υπάλληλο που συνήθως αν είναι ένας και αν τα αυτοκίνητα είναι περισσότερα του ενός η καθυστέρηση είναι μεγάλη! Στην υπόλοιπη Ευρώπη οι υπάλληλοι ασχολούνται με το market ή το πλύσιμο ή ότι άλλο χρειάζεται το αυτοκίνητο όχι όμως να βάζουν βενζίνη!

Τα θετικά του self service είναι σημαντικά και πρώτο είναι ο χρόνος που χάνεις σταματώντας να βάλεις βενζίνη, ενώ τα πρατήρια μπορούν να είναι ανοιχτά όλο το 24ωρο.

Το αρνητικό είναι ότι πρέπει να βγεις από το αυτοκίνητο. Με ότι αυτό σημαίνει για την άνεσή σου, χώρια η μυρωδιά στα χέρια που θα αφήσει η διαδικασία.

Από κει και πέρα κανείς δεν θα σου καθαρίσει τα τζάμια, κανείς δεν θα ρίξει μια ματιά στο αυτοκίνητό σου, αν θες αέρα στα λάστιχα θα πρέπει να το κάνεις σίγουρα μόνος σου, ενώ χωρίς υπάλληλο θα πρέπει να μάθεις και να λειτουργείς όλη την αντλία.

Για την Ελλάδα, πρατήρια χωρίς υπάλληλο μπορεί να σημαίνουν χαμηλότερο κόστος, όμως θα σημαίνουν και χαμένες θέσεις εργασίας, πράγμα που αυτή τη στιγμή «τσούζει» περισσότερο από ένα ή δύο λεπτά στην τιμή του καυσίμου. Και φυσικά κανένας δεν είναι βέβαιός ότι αν φύγουν οι υπάλληλοι οι εταιρίες θα ρίξουν τις τιμές των καυσίμων και απλώς θα ωφελήσουν τα  ταμεία τους.

Επομένως ίσως είναι καλό που εμείς οι Έλληνες έχουμε τη συνήθεια να θέλουμε τον υπάλληλο να βάζει βενζίνη στο αυτοκίνητο μας και ας καθυστερούμε. Έτσι καταφέρνουμε χωρίς βέβαια να το καταλάβουμε, τις θέσεις εργασίας χιλιάδων ανθρώπων!