fbpx

Επίδειξη ισχύος Marquez εντός έδρας και «κλείδωμα» του τίτλου στη Ταϋλανδη!

Επίδειξη ισχύος Marquez εντός έδρας και «κλείδωμα» του τίτλου στη Ταϋλανδη!

Ο Marc Marquez είναι ο φετινός πρωταθλητής και δεν το ξέρει μόνο αυτός αλλά και όλοι οι άλλοι αγωνιζόμενοι του MotoGP. Ωστόσο μαθηματικά ο τίτλος «κλειδώνει» στον αγώνα της Ταϋλάνδης, αν και ο Ισπανός έφτασε τους 300 βαθμούς, 98 πάνω από τον δεύτερο Dovi που έκανε ακόμα μια έκρηξη καλής επίδοσης!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δες πως μπορεί ένα φτέρνισμα μπορεί να σε κάνει να κινδυνεύσεις

 

Όπως φάνηκε στη πίστα της Aragon κανένας δεν ήθελε να χαλάσει τη μέρα του Marc πλην από τις δύο Ducati του Andrea Dovizioso και του Jack Miller που αυτή τη φορά αποφάσισαν να «πιέσουν» τον αγώνα!

 

 

Οι δύο Yamaha, η εργοστασιακή του Vinalles και η δορυφορική του Quartararo έμειναν εκτός βάθρου με τον Maveric Vinales να δηλώνει ότι στο ζέσταμα είχε δοκιμάσει το μαλακό ελαστικό, μάλλον θα έκανε την ίδια επιλογή με τους τρεις πρώτους αλλά τελικά περιορίστηκε στη τέταρτη θέση, μπροστά από τον νεοφερμένο Fabio Quartararo που έκανε έναν ακόμη καλό αγώνα με την «δεύτερης διαλογής» Yamaha Μ1 που έχανε σε τελική ταχύτητα 14χλμ/ώρα σε σχέση με την Ducati του Dovi και 6χλμ/ώρα σε σχέση με την Μ1 του Vinales.

Στην Ταϊλάνδη, ο Marc Marquez θα έχει την πρώτη του ευκαιρία για να πάρει τον Τίτλο, ενώ εξέφρασε και την έκπληξή του που στο βάθρο σήμερα τον πλαισίωσαν δυο Ducati. «Είμαι χαρούμενος για τους 25β αλλά ο Dovi δεν τα παρατάει… στην Ταϊλάνδη θα έχουμε την πρώτη μας ευκαιρία για τον τίτλο και θα προσπαθήσω να είμαι πιο δυνατός απ’ ότι εδώ».

Στην Ταϋλάνδη ακόμα κι αν ο Marquez δεν κερδίσει τον αγώνα θα έχει επόμενη ευκαιρία στο Motegi, μέσα στην έδρα της Honda. «Έμαθα το μάθημα από το Τέξας και η στρατηγική μου ήταν να πιέσω για 3-4 γύρους, να κάνω μια διαφορά 3-4 και να πάω μέχρι το τέλος για τους 25 βαθμούς”, είπε ο Marc Marquez.

Ο Marquez πήρε άνετα τον 200ο Αγώνα της καριέρας του.

Από την πλευρά του ο Andrea Dovizioso με την Ducati του, έδειξαν το πόσο καλά ξέρει να διαχειρίζεται ο Ιταλός τα ελαστικά του και παρά το ότι ξεκίνησε 10ος, όταν τον ευνοούν οι συνθήκες. Κατάφερε να ανέβει σε θέσεις σιγά-σιγά και τρεις γύρος πριν το τέλος για να περάσει δεύτερος μπροστά από τον Vinales που αντιμετώπιζε πρόβλημα με τη φθορά του πίσω σκληρού ελαστικού του στην αριστερή πλευρά.

 

 

Το πρόβλημα της Yamaha είδε και ο Jack Miller που ακολουθούσε τον Dovi και με την Pramac-Ducati του πέρασε στον τελευταίο γύρο τον Ισπανό οδηγό για να πάρει ένα πολύτιμο βάθρο, στη μάχη για την πρώτη θέση ανάμεσα στους “ανεξάρτητους” οδηγούς.

Στην 6η θέση πίσω από τις δύο Μ1 ο Cal Crutchlow με την Honda του, που έχασε 10” σε σχέση με την ίδια μοτοσυκλέτα που οδηγεί ο νικητής!

Ο Aleix Espargaro με την Aprilia έκανε ένα εξαιρετικό αγώνα και έδειξε ότι το Ιταλικό εργοστάσιο μπορεί να ανακάμψει, σε μια πίστα θεωρητικά δύσκολη.

 

 

Απογοητευτικός ο Valentino Rossi με την δική του Μ1 να φορά το νέο κάρμπον ψαλίδι, τη νέα διπλή εξάτμιση, αλλά να μην βρίσκει τις κατάλληλες ρυθμίσεις για έναν ακόμη αγώνα, στο να ακολουθήσει τις άλλες δύο Yamaha. H 8η θέση είναι ίδια με αυτήν που είχε πάρει πέρυσι, αλλά τότε ήταν η πρώτη Μ1, ενώ τώρα είναι 23” πίσω από το νικητή, 8” περισσότερα από το 2018 και με την Μ1 να έχει σαφώς βελτιωθεί.

Στην 9η θέση ο Alex Rins με την Suzuki, που κατέστρεψε τον αγώνα του Morbidelli, ρίχνοντάς τον στο ξεκίνημα και μαζί και το δικό του αγώνα, αφού δέχτηκε ποινή “μεγάλου γύρου” χάνοντας σχεδόν 3” επιπλέον, αλλά και το ένα από τα αεροδυναμικά φτερά της μοτοσυκλέτας του.

Τη δεκάδα έκλεισε ο Tka Nakagami με την Honda του, μπροστά από τον πολύ καλό Andrea Iannone με την Aprilia και τον απογοητευτικό Danilo Petrucci με την άλλη εργοστασιακή Ducati.

Ο Jorge Lorenzo με την εργοστασιακή Honda, ακόμη προσπαθεί να βρει αίσθηση στο μπροστινό, αλλά και δύναμη μετά τον τραυματισμό του και έμεινε στην 20η θέση 46” πίσω!