fbpx

Ο θρίαμβος της Red Bull και η τραγωδία της Ferrari μέσα στην Ιμολα!

Ο θρίαμβος της Red Bull και η τραγωδία της Ferrari μέσα στην Ιμολα!

Ο Max Verstappen έκοψε όχι μόνο τη χαρά από τους Ιταλούς να πανηγυρίσουν μια νίκη εντός έδρας αλλά και το σερί των νικών της Ferrari που έζησε μια τραγωδία με τον Sainz να εγκαταλείπει και πάλι, ενώ ο Leclerc έπειτα από λάθος να χάνει μια σίγουρη τρίτη θέση. Τον θρίαμβο της Red Bull ολοκλήρωσε ο Perez με την 2η θέση.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μαγευτική Ferrari, εντυπωσιακός Leclerc – Καταποντισμός για Verstappen

 

Μεγάλη ήταν η εμφάνιση του Max Verstappen αλλά και της Red Bull στο GP της Emilia-Romagna. Ο πρωταθλητής οδήγησε αψεγάδιαστα και κυριάρχησε στον αγώνα από το σβήσιμο των κόκκινων φώτων μέχρι την καρό σημαία. Ο Perez οδήγησε κι εκείνος εξαιρετικά και ανάγκασε τον Leclerc να ρισκάρει για να τον περάσει μέσω στρατηγικής.

 

 

Από την άλλη πλευρά, καταστροφική ήταν η μέρα για τους Ιταλούς, καθώς ο Leclerc με ένα λάθος που έκανε στους τελευταίους γύρους, τερμάτισε στην 6η θέση, ενώ ο Sainz αναγκάστηκε να μείνει εκτός, μετά από την επαφή που είχε με τον Riciardo στο ξεκίνημα του αγώνα.

Η εκκίνηση στην βρεγμένη πίστα της Ίμολα, ήταν αρκετά καλή για τον Ολλανδό ενώ στην RedBull είδαν αρκετά γρήγορα τον Perez να ανεβαίνει στην δεύτερη θέση.

 

 

Ο Sainz κατάφερε να κρατηθεί μπροστά στην είσοδο του chicane αλλά ο Ricciardo από την εσωτερική τον ακούμπησε στέλνοντάς τον στα χαλίκια. Ο αγώνας του Ισπανού έλαβε τέλος για δεύτερη συνεχόμενη φορά.

Το περιστατικό θεωρήθηκε ως αγωνιστικό συμβάν. Ωστόσο, ο Ricciardo πιστεύουμε ότι ήταν ο κυρίως υπεύθυνος για την επαφή. Ο Sainz του είχε αφήσει άπλετο χώρο στην εσωτερική, αλλά ο οδηγός της McLaren έκανε το λάθος να ακουμπήσει στο κερμπ. Αυτό προκάλεσε και το γλίστρημα που εν τέλει οδήγησε στην επαφή.

Στην κορυφή ο Verstappen με καθαρό πεδίο σημείωνε ταχύτερους γύρους την στιγμή που ο Leclerc έχανε χρόνο πίσω από τον Norris. Ο οδηγός της Ferrari έπρεπε να ξεπεράσει γρήγορα το εμπόδιο της McLaren ώστε να κρατήσει επαφή με τις Red Bull. Θα το έπραττε με σχετική άνεση στην αρχή του 8ου γύρου.

 

 

Στον 50ο γύρο ο Leclerc μπήκε για soft, με σκοπό να πάρει τον ταχύτερο γύρο. Η Red Bull αντέδρασε και έφερε και τους δύο οδηγούς της στα pits, επίσης για soft ελαστικά. Ο Μονεγάσκος σημείωσε αρχικά τον ταχύτερο γύρο ενώ βρέθηκε πολύ κοντά και στον Perez. Και πάλι, όμως, η άμυνα του Checo ήταν αποτελεσματική.

Ο Leclerc προσπαθούσε απεγνωσμένα να βρεθεί πιο κοντά στον Perez πριν το σημείο ανίχνευσης του DRS. Στον 55ο γύρο καθώς περνούσε από την Variante Alta, ο Leclerc έκανε λάθος και καβάλησε απότομα το κερμπ της εσωτερικής. Η F1-75 σηκώθηκε στον αέρα και κατέληξε στα προστατευτικά ελαστικά που βρίσκονται στην εξωτερική. Η τρίτη θέση μόλις είχε κάνει φτερά.

Ο Leclerc βγήκε ένατος και μπόρεσε να προσπεράσει τους Magnussen και Vettel για να τερματίσει 6ος. Όμως, σίγουρα αυτό ήταν ένα λάθος που μπορούσε να αποφευχθεί. Τελικά δεν θα έπαιρνε ούτε τον ταχύτερο γύρο. Στους τελευταίους γύρους είχαμε και ένα remake της περσινής μονομαχίας Bottas-Russell, αυτή τη φορά με αντεστραμμένες θέσεις στην πίστα. Ο Russell τελικά θα κρατούσε την τέταρτη θέση πίσω από τον Norris.

Ο Max σε ένα ονειρικό για εκείνον τριήμερο, κατάφερε με το δεύτερο Grand Slam της καριέρας του να μειώσει την διαφορά από τον Leclerc στους 27 βαθμούς.

Επόμενος αγώνας στις 8 Μαίου στις ΗΠΑ