fbpx

Δες πως καταστρέφει τη μηχανή σου η κακή βενζίνη ή η ακινησία

Δες πως καταστρέφει τη μηχανή σου η κακή βενζίνη ή η ακινησία

Μια από τις πιο δύσκολες και δαπανηρές βλάβες της μοτοσικλέτας είναι στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμων. Με απλά λόγια στην αντλία βενζίνης ένα ανταλλακτικό που είναι ιδιαίτερα ακριβό.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έτσι σχεδιάζεις σωστά μια μοτοεκδρομή στην εποχή του κορωνοϊού

 

Στις σύγχρονες μοτοσικλέτες η μπόμπα βενζίνης βρίσκεται μέσα στο ντεπόζιτο ενώ το πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει είναι το ξαφνικό ρετάρισμα του κινητήρα ειδικά στις ψηλές στροφές, όταν δηλαδή χρειάζεσαι τη δύναμη της μηχανή σου.

Η εικόνα μιας χαλασμένης αντλίας βενζίνης είναι απογοητευτική. Λάσπη σκουριάς μπλοκάρει τη λειτουργία της.

 

 

Η εικόνα είναι από ένα KawasakiZ100 με περίπου 35.000 χλμ. Η λάσπη που μπλοκάρει την αντλία διακρίνεται καθαρά.

 

 

Όμως γιατί συμβαίνει αυτό;

«Συνήθως προκαλείται από μεγάλη ακινησία της μηχανής ή την κακή ποιότητα καυσίμων» εξηγεί ο μηχανικός Βασίλης Τσιτσάκης του BikeTherapy «Στην περίπτωση της ακινησίας η σκουριά που δημιουργείται από την χαμηλή στάθμη καυσίμων πέφτει στο κατώτερο σημείο του ντεπόζιτου εκεί δηλαδή που βρίσκεται η αντλία. Ακόμα και να είναι πλήρως γεμάτο το ντεπόζιτο δεν έχει αποδειχθεί ότι αποτρέπει τη δημιουργία σκουριάς. Η άλλη αιτία είναι να υπάρχει λάσπη στην βενζίνη που βάζουμε, ειδικά από πρατήρια που έχουν παλιές δεξαμενές. Αυτό είναι βέβαια κάτι που δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε. Όπως και να έχει το αποτέλεσμα είναι η καταστροφή της αντλίας καυσίμων».

Η αντλία καυσίμων δεν είναι φθηνό εξάρτημα. Οι τιμές για μια μοτοσικλέτα από 600 κ.ε. και πάνω κυμαίνονται από 400 έως και 600 ευρώ.

Το κακό είναι ότι γι αυτή τη ζημιά δεν υπάρχει κανένα προληπτικό μέτρο προστασίας, όπως μας ενημέρωσε ο κ. Τσιτσάκης.