Έτσι θα προπονηθείς στην άμμο και θα είσαι στιλάκι!

Έτσι θα προπονηθείς στην άμμο και θα είσαι στιλάκι!

Τι πιο δυνατό να τρέχεις στην άμμο; Και σίγουρα δεν είναι μόνο το τρέξιμο αλλά και μια σειρά ασκήσεων που μπορείς να κάνεις στη παραλία να δυναμώσεις πόδια και γενικά το σώμα σου και φυσικά να κάψεις πιο αποτελεσματικά λίπος.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πως μπορείς να προπονηθείς στη ζέστη με ασφάλεια και να κερδίσεις

 

Γενικά, το περπάτημα και το τζόγκινγκ στην άμμο απαιτούν μεγαλύτερη προσπάθεια από ό,τι σε σκληρή, επίπεδη επιφάνεια, με αποτέλεσμα οι μύες και οι τένοντες να ζορίζονται περισσότερο. Το περπάτημα στην άμμο, σύμφωνα με κάποιες μελέτες, απαιτεί 2,1-2,7 φορές περισσότερη ενέργεια από αυτήν που χρειάζεται αντίστοιχα σε μια σκληρή, σταθερή επιφάνεια. Μάλιστα, το περπάτημα σε πιο αργό ρυθμό χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια ακόμη κι από το τζόγκινγκ! Αντίστοιχα, το τζόγκινγκ στην άμμο καταναλώνει 1,6 φορές περισσότερη ενέργεια από το τζόγκινγκ σε σκληρές επιφάνειες.

 

 

Μετά το τέλος της προπόνησης μην ξεχάσεις να  κάνεις διατάσεις για τις γάμπες.

Στο τέλος μια βουτιά στη θάλασσα για λίγα λεπτά στο δροσερό νερό και αφήστε το σώμα σας να ξεκουραστεί και να ηρεμήσει.