fbpx

Ο Zarco τιμωρήθηκε για «ανεύθυνη οδήγηση» – Θα εκκινήσει από τα prits

Ο Zarco τιμωρήθηκε για «ανεύθυνη οδήγηση» – Θα εκκινήσει από τα prits

Η FIM μπορεί να άργησε αλλά δεν χαρίστηκε στον Zohann Zarco που τον θεώρησε ως υπαίτιο του τρομερού ατυχήματος του πρώτου gp της Αυστρίας και τον τιμώρησε με εκκίνηση από τα pits.

Οι αγωνοδίκες αφού εξέτασαν τα στοιχεία και βασισμένοι στο άρθρο 1.21.2 των κανονισμών της FIM που αναφέρει ότι: «Οι Οδηγοί πρέπει να οδηγούν με υπεύθυνο τρόπο, ο οποίος δεν θα προκαλεί κίνδυνο σε άλλους ανταγωνιστές ή συμμετέχοντες, είτε στην πίστα, είτε στην γραμμή των πιτς» αποφάσισαν την τιμωρία του Γάλλου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: MotoGP: Μάλλον ο καιρός θα είναι το κριτήριο για την κορυφή!

 

Η συνεδρίαση διήρκεσε πολλές ώρες μετά την εξέταση όλων των εμπλεκομένων και η απόφαση ήταν καταπέλτης για τον Zarco: «βρέθηκες να οδηγείς με ανεύθυνο τρόπο που προκάλεσε πτώση. Για αυτό το λόγο και παίρνοντας υπόψη το βαθμό σοβαρότητας την παράβασης, η τιμωρία σου είναι να ξεκινήσεις από τη γραμμή των pits, στον επόμενο αγώνα σου» ανέφερε μεταξύ άλλων η απόφαση!

 

Τελικά η Yamaha δεν ανοίγει τους κινητήρες

Η Yamaha απέσυρε το αίτημα για άνοιγμα των σφραγισμένων κινητήρων, σύμφωνα με δήλωση του αγωνιστικού διευθυντή Lin Jarvis.

Η Yamaha είχε κάνει το αίτημα με σκοπό να αλλαχτούν οι βαλβίδες, οι οποίες βρέθηκαν αρχικά στους κινητήρες που έχουν αποσυρθεί, να έχουν πρόβλημα. Τα

ο αίτημα είχε γίνει στον Τεχνικό Διευθυντή του MotoGP (FIA), ο οποίος το παρέπεμψε στην Ένωση Κατασκευαστών, η οποία με τη σειρά της ζήτησε από την Yamaha έγγραφα που να αποδεικνύουν ότι ο κατασκευαστής των βαλβίδων είχε κάνει το λάθος. “Αποτύχαμε να φέρουμε αυτά τα έγγραφα”, είπε ο Jarvis και γι αυτό απέσυραν το αίτημα τους. “Τώρα, μετά από μεγαλύτερη ανάλυση του θέματος ανακαλύψαμε περισσότερα για το πρόβλημα που έχουμε με τις βαλβίδες και για το λόγο που είχαμε την αποτυχία των κινητήρων. Τελικά είδαμε ότι μπορούμε να το διαχειριστούμε χωρίς να έχουμε κανένα πρόβλημα ασφαλείας μέσα στην πίστα και αποφασίσαμε να αλλάξουμε τις ρυθμίσεις του κινητήρα, όπως επίσης να διαχειριστούμε τις αλλαγές των κινητήρων που απομένουν μέσα στη σεζόν. Έτσι το συμπέρασμα είναι ότι θα συνεχίσουμε σίγουροι από αυτό το σαββατοκύριακο να χρησιμοποιούμε και τους πρώτους κινητήρες» τόνισε ο Lin Jarvis

Το δικό μας συμπέρασμα είναι ότι η Yamaha θα συνεχίσει να είναι σε σημαντικό πρόβλημα με τους κινητήρες και οι αλλαγές στις ρυθμίσεις θα είναι λιγότερες στροφές στους κινητήρες, άρα μικρότερη τελική, άρα πρόβλημα σε πίστες με μεγάλες ευθείες ή πίστες όπου οι μάχες θα γίνονται στις ευθείες. Ένα πρόβλημα που ίσως να ακολουθήσει την εταιρία και το 2021, καθώς η εξέλιξη έχει παγώσει για φέτος και λίγα θα μπορούν να γίνουν του χρόνου!