fbpx

Να γιατί η νέα Corvette «τάραξε» τους οπαδούς της

Να γιατί η νέα Corvette «τάραξε» τους οπαδούς της

Αν οι παραδόσεις είναι για να σπάνε αυτό το σπάσιμο της παράδοσης στο πιο γνωστό made in USA super car, την Corvette της Chevrolet, ήρθε μετά από 65+ ολόκληρα χρόνια.

Κι αυτό γιατί από το 1953 που παρουσιάστηκε η πρώτη Corvette, μέχρι χτες ένα ήταν δεδομένο: πως ο κινητήρας είναι τοποθετημένος μπροστά και οι κινητήριοι τροχοί είναι πίσω. Από τώρα όμως αυτό αλλάζει ριζικά μιας και η ολοκαίνουργια Chevrolet C8 Corvette Stingray, έχει τον κινητήρα στο κέντρο, ακριβώς πίσω από τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Την όμορφη Aston Martin DBS GT Superleggera που θα αποκτήσουν μόνο 19 άτομα

 

Πρόκειται στην κυριολεξία για επανάσταση στην ιστορία του μοντέλου, αλλά αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις των οπαδών της Corvette για μια καλοδεχούμενη επανάσταση. Η οποία πάντως δεν συνοδεύτηκε από ριζοσπαστικές αλλαγές στην εμφάνισή της, μιας και υπάρχουν κοινά στοιχεία με την προκάτοχό της με τον κωδικό C7.

 

 

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν είναι εντυπωσιακή -κάθε άλλο μάλιστα- ενώ το εσωτερικό και πιο φωτεινό είναι λόγω των πιο μεγάλων γυάλινων επιφανειών και πιο άνετο από πλευράς χώρων και πιο high tech. Κυρίως λόγω του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης του συστήματος infotainment με την έντονη κλίση προς τον οδηγό.

 

 

Γενικά η διαμόρφωση του εσωτερικού είναι ιδιαίτερα οδηγοκεντρική, με χαρακτηριστικά ογκώδη κεντρική κονσόλα. Ενδιαφέρον έχει η διάταξη στη σειρά και από την πλευρά του συνοδηγού όλων των φυσικών διακοπτών που έχουν απομείνει, επιλογή που έχει και έναν «αεροπορικό» αέρα.

 

 

Ο κινητήρας είναι παραδοσιακά V8, ατμοσφαιρικός για τη βασική έκδοση Stingray, με χωρητικότητα 6.200 κυβικών και κωδικό LT2. Φυσικά βασίζεται στον LT1 της προηγούμενης γενιάς αλλά έχει πάρα πολλές αλλαγές -για αυτό και η αλλαγή της επωνυμίας- και αποδίδει πλέον 502 ίππους και 637 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις που στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς και εξασφαλίζει, λογικά και αναμενόμενα, πολύ καλές επιδόσεις -το 0-96 χλμ./ ώρα, Αμερική γαρ, ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 3,0 δεύτερα. Στην πορεία θα ακολουθήσουν, ως είθισται και άλλες, πιο ισχυρές υπερ- τροφοδοτούμενες εκδόσεις, ενώ από την αρχή θα είναι διαθέσιμο το σπορ πακέτο Ζ51.

 

 

Πέρα όμως από την εικόνα και την απόδοση του V8 της η νέα Chevrolet C8 Corvette Stingray έχει ένα ακόμα ιδιαίτερα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό: την τιμή της η οποία στις ΗΠΑ ξεκινά μόλις από τις 55.900 δολάρια. Ίσως και να πρόκειται για τους πιο φτηνούς -και εντυπωσιακούς- 502 ίππους που μπορεί να αγοράσει κανείς…