8 …θερμά tip-ακια για να μην κρυώνεις στο μεγάλο κρύο!

8 …θερμά tip-ακια για να μην κρυώνεις στο μεγάλο κρύο!

Αν θες να μην κρυώνεις στο μεγάλο κρύο μένεις σπίτι σου, αρκεί βέβαια να επαρκεί η θέρμανση. Όμως επειδή είναι αδύνατον οι περισσότεροι να μείνουμε σπίτι μας αναγκαστικά θα βγείτε έξω που θα έχει κρύο…

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ανακάλυψε αν είσαι πραγματικά ένας σκληροτράχηλος άντρας!

 

Δες λοιπόν ορισμένα έξυπνα αλλά ασυνήθιστα θερμά tip-ακια που θα σε βοηθήσουν να καταπολεμήσεις όσο γίνεται το κρύο:

 

 

  1. Μην φουλάρεις την θέρμανση

Βγαίνοντας από ένα ζεστό σπίτι στο παγωμένο περιβάλλον προκαλεί δυσφορία καθώς τα αιμοφόρα αγγεία ουσιαστικά δέχονται ένα «σοκ». Για να αποφευχθεί αυτό”,” πρέπει κανείς να μην κάνει… σάουνα το σπίτι του αλλά να κρατά τη θερμοκρασία στους 18-20 βαθμούς.

 

  1. Ναι στα ροφήματα χωρίς καφεΐνη

Το ζεστό τσάι και ο καφές δίνουν την αίσθηση της θερμότητας αλλά ουσιαστικά προκαλούν την πτώση της στο σώμα. Για αυτό ευθύνεται η καφεΐνη. Για αυτό οι ειδικοί προτείνουν ροφήματα ντεκαφεϊνέ.

 

 

  1. Εξω από τις τσέπες τα χέρια

Η ενστικτώδης κίνηση στο κρύο είναι η τοποθέτηση των χεριών στις τσέπες. Όμως είναι καλύτερο να περπατά κανείς με τα χέρι στα πλευρά του σώματός του καθώς αναπόφευκτα θα τα κινήσει οπότε θα ζεσταθεί.

 

  1. Γεύματα πλούσια σε πρωτεΐνες

Η κατανάλωση πρωτεϊνών ανεβάζει τη θερμοκρασία του σώματος πιο πολύ σε σύγκριση με τους υδατάνθρακες ή τα λιπαρά. Διατροφολόγοι εξηγούν ότι το σώμα αναγκάζεται να δουλέψει πιο σκληρά για να απορροφήσει τις πρωτεΐνες κάτι που ανεβάζει και τη θερμοκρασία του.

 

 

  1. Μην φοράς μάλλινο σκουφάκι

Το 30% της θερμοκρασίας του σώματος «χάνεται» από το κεφάλι οπότε το καπέλο είναι βασικό αξεσουάρ. Οι γιατροί συστήνουν την αποφυγή των μάλλινων σκούφων και την προτίμηση εκείνων από fleece καθώς το υλικό αυτό «παγιδεύει» τη θερμότητα. Φόρα κουκούλα!

 

  1. «Γυμνάστε» τα δάχτυλα του ποδιού στο κρεβάτι

Μερικές απλές ασκήσεις κάτω από τα σκεπάσματα βοηθούν ώστε να μην κρυώνει κάποιος την ώρα που σηκώνεται από το κρεβάτι. Κουνώντας πάνω- κάτω τα δάχτυλα οι περιστροφικές κινήσεις των αστραγάλων όπως και η σύσφιξη- χαλάρωση των μηρών μπορούν να κάνουν πιο ευχάριστο το ξύπνημα.

 

 

  1. Μην ξεχνάς την ενυδάτωση

Οσοι υποφέρουν από έκζεμα ή δερματίτιδα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί βάζοντας περισσότερη ενυδατική κρέμα το χειμώνα. Οπως εξηγούν οι γιατροί”,” το δέρμα που έχει φλεγμονές χάνει περισσότερη θερμότητα.

 

 

  1. «Ψήστε» τα παπούτσια στο καλοριφέρ

Τα πόδια ζεσταίνονται πιο δύσκολα από κάθε άλλο σημείο του σώματος καθώς στο κρύο μειώνεται η κυκλοφορία του αίματος στα άκρα με τον οργανισμό να στέλνει μεγαλύτερη ποσότητα στα ζωτικά όργανα. Από τα πιο απλά τρικ είναι να ζεστάνει κανείς τα παπούτσια του στο καλοριφέρ πριν τα φορέσει.