fbpx

Ράβε – ξήλωνε στη Ferrari για να ανακαλύψουν γιατί δεν …τρέχει το μονοθέσιο!

Ράβε – ξήλωνε στη Ferrari για να ανακαλύψουν γιατί δεν …τρέχει το μονοθέσιο!

Με το πρωτάθλημα να έχει ολοκληρωθεί κατά το ένα τρίτο περίπου (καθώς έχουν ανακοινωθεί μόνο 10 αγώνες) η Ferrari προχωράει σε ριζικές αλλαγές στο μεσοδιάστημα μέχρι τον αγώνα της Βρετανίας.

Η Scuderia, έπειτα από τρία Grand Prix βρίσκεται στην πέμπτη θέση πίσω από Mercedes, Red Bull, McLaren και Racing Point. Στον τελευταίο αγώνα, αυτόν της Ουγγαρίας, ο Vettel τερμάτισε στην 6η θέση, ενώ ο leclerc εκτός ζώνης πόντων στην 11η.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η τραγωδία της Ferrari και η κυριαρχία της Mecedes!

 

Στα δυο πρώτα gp διέγνωσαν κάποια προβλήματα, τα οποία θα μπορούσαν να ‘χουν λύσει νωρίτερα, αν λόγω κορονοϊού δεν έκλειναν τα εργοστάσια από τον Μάρτιο. Γεγονός που είχε ως συνέπεια να μπορούν να εμφανίσουν -όλες οι ομάδες- τις όποιες αλλαγές, στον τρίτο αγώνα της Ουγγαρίας. Προ αυτού, ο Mattia Binoto είχε υποσχεθεί βελτιώσεις. Έμεινε όμως στην υπόσχεση, με τα αυτοκίνητα της Scuderia να εξακολουθούν να υπολείπονται κατά πολύ του ανταγωνισμού.Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, έγινε και η λάθος επιλογή ελαστικών στη Hungaroring και το κακό παραέγινε.

Ως εκ τούτου, η Ferrari προχωράει σε αλλαγές στο τεχνικό της τμήμα με στόχο να ανατρέψει την εις βάρος της κατάσταση. Συγκεκριμένα η ιταλική ομάδα ανακοίνωσε ότι κάνει αναδιάρθρωση του τεχνικού της τμήματος, ενώ δημιουργεί ένα νέο παράρτημα ανάπτυξης της απόδοσης.

«Πρέπει να αναθεωρήσουμε όλο το project του αυτοκινήτου και να λάβουμε υπ’ όψιν μας τα όρια που θέτουν οι κανονισμοί. Δεν υπάρχει μαγικό ραβδί στη Formula 1. Πρέπει όμως, να ανέβουμε ταχύτητα για να αντιστρέψουμε τα πράγματα στο εγγύς και το απώτερο μέλλον. Ίσως να είναι απαραίτητο να κοιτάξουμε στον οργανισμό μας και να βρούμε τρόπους να βελτιώσουμε και να δυναμώσουμε τις μεθόδους που δουλεύουμε, εκεί όπου χρειαζόμαστε περισσότερο αλλαγές. Κατ’ αρχάς όμως, πρέπει να κατανοήσουμε τι μας οδήγησε σε αυτήν την κατάσταση» είπε ο αρχηγός της Ιταλικής όμαδας.