fbpx

Έτσι θα κάνεις το σούπερ πλύσιμο και έχεις την μηχανή σου σαν καινούργια

Έτσι θα κάνεις το σούπερ πλύσιμο και έχεις την μηχανή σου σαν καινούργια

Ευκαιρία τώρα που κάθεσαι σπίτι και δεν μπορείς να πας πουθενά με το αγαπημένο δίτροχο μωρό σου να ασχοληθείς λίγο περισσότερο μαζί της.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Όταν βλέπεις το «μωρό» σου να …κάθεται ή να υπολειτουργεί…

 

Μπορείς άνετα να αφιερώσεις ώρα ή κα μέρες για να την κάνει σαν καινούργια, αρκεί βέβαια να πιάνουν τα χέρια σου και να έχεις τα κατάλληλα εργαλεία. Αν δεν πιάνουν τα χέρια σου ή δεν έχεις τα κατάλληλα εργαλεία μπορείς να περιοριστείς σε ένα πολύ καλό πλύσιμο που είναι πολύ πιθανό να μην το έχεις κάνει ποτέ.

Τώρα όμως χρόνο έχεις, διάθεση έχεις και μπορείς άνετα να ασχοληθείς

 

Τι χρειάζεσαι

Για να κάνεις ένα καλό πλύσιμο το σίγουρο είναι ότι πρέπει να έχεις παροχή νερού με λάστιχο. Δεν είναι απαραίτητο το πιεστικό, αρκεί το απλό πιστόλι που δίνει εναλλάσσει τη πίεση του νερού.

Εννοείται ότι θα πρέπει να υπάρχει κουβάς, ένα μαλακό μεγάλο σφουγγάρι, μια βούρτσα σκληρή, μια οδοντόβουρτσα και το ανάλογο σαμπουάν ειδικό για οχήματα, εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις απορρυπαντικό πιάτων.

Φυσικά θα πρέπει να έχεις και τα ανάλογα πανιά για να τη στεγνώσεις.

Οπωσδήποτε, φωτιστικό πετρέλαιο, λιπαντικό για την αλυσίδα, αντισκωριακό σπρέι και αν είσαι ακόμα πιο οργανωμένος λίγο λάδι για λίπανση και ένα πινελάκι!

Αν είσαι ακόμα πιο οργανωμένος θα πρέπει να έχεις τα ανάλογα κλειδιά για να λύσεις ορισμένα τμήμα της μηχανής.

 

Για καλό πλύσιμο

Για να την καθαρίσεις καλά πρώτα θα πρέπει να βγάλεις ότι περιττό κι ξεραμένο λάδι και εδώ θα σε βοηθήσει το φωτιστικό πετρέλαιο, προσέχοντας βέβαια να αποφύγεις όσο μπορείς τα πλαστικά.

Αρχίζεις πρώτα από τον κινητήρα και με την βοήθεια της οδοντόβουρτσας καθαρίζεις τα πιο δύσκολα σημεία. Βουτάς στο φωτιστικό πετρέλαιο και καθαρίζεις. Στη συνέχεια μπορείς να επαναλάβεις το ίδιο με το πινέλο.

 

 

Στο τέλος φτάνεις στην αλυσίδα κίνησης. Αφού την βρέξεις καλά με το φωτιστικό πετρέλαιο την τρίβεις με την σκληρή βούρτσα να φύγει όλο το λάδι κα οι βρομιές.

Αφού τελειώσεις με το φωτιστικό πετρέλαιο και έχεις καθαρίσει όλα τα υπολείμματα λαδιών παίρνεις το λάστιχο!

Βρέχεις καλά τη μηχανή με το πιστόλι να ψεκάζει το νερό. Ρίχνεις πίεση στα δύσκολα σημεία και φυσικά προσέχεις να μην βάλεις νερό στις εξατμίσεις. Βέβαια μπορείς να τις σφραγίσεις με ένα παλιό πανί, αν θες.

Αποφεύγεις να ρίχνεις πίεση στις τσιμούχες του πιρουνιού και του πίσω αμορτισέρ και στα ρουλεμάν των τροχών, στους διακόπτες και γενικά κοντά στα ηλεκτρικά και το ταμπλό οργάνων.

Αφού το έχεις βρέξει καλά γεμίζεις τον κουβά με σαπουνάδα και αρχίζεις από πάνω προς τα κάτω. Προσέχεις να μην στεγνώσει ο αφρός σε κανένα σημείο.

Αφού έχεις γεμίσει όλη τη μηχανή με αφρό καθαρίζεις με προσοχή τα σημεία που έχεις πλύνει με φωτιστικό πετρέλαιο.

Αφού έχεις τελειώσει ξεπλένεις με πίεση και στη συνεχεία στεγνώνεις τη μοτοσικλέτα σου με τα πανιά. Προσέχεις να στεγνώσεις μέχρι και το τελευταίο σημείο της μηχανής.

Καλό θα είναι μετά το στέγνωμα να την αφήσεις μισή η μια ώρα να φύγουν και τα τελευταία νερά.

 

Λίπανση

Και τώρα ήρθε η ώρα της λίπανσης. Έχοντας πάντα ένα καθαρό πανί μαζί σου για να μαζέψεις ότι τρέξει, βάζεις αντισκωριακό στη κλειδαριά κυρίως και άλλα σημεία που απαιτείται.

 

 

Λιπαίνεις με το λάδι τις ντίζες προσέχοντας πάλι να μην τρέξει το λάδι!

Με το λιπαντικό ψεκάζεις την αλυσίδα κίνησης εστιάζοντας στα ρινγκ.

 

Αν έχεις χώρο και εργαλεία

Αν έχεις χώρο και τα κατάλληλα εργαλεία εναλλακτικά μπορείς να βγάλεις τον πίσω τροχό και να τον καθαρίσεις κυρίως στα δύσκολα σημεία στον δίσκο. Εννοείται πως το ίδιο θα κάνεις και με την αλυσίδα κίνησης.

Ακόμα μπορείς να βγάλεις τις ντίζες κυρίως εκείνη του γκαζιού που πιάνει βρομιά και να τις λιπάνεις με ελάχιστο λάδι.

Αφού συναρμολογήσεις ξανά τα κομμάτια που αποσυναρμολόγησες τότε μπορείς να την πλύνεις με σαπουνάδα και νερό και στο τέλος να λιπάνεις την αλυσίδα κίνησης.